november 08, 2006

Concert

Zojuist terug uit Tilburg (013) en daar een gruwelijk vet concert gehad. Twee rare bandjes die ik niet kende en gezien heb en daarna Gogol Bordello (Gipsy Punk) en Danko Jones (Rock 'n Roll baby!).
Gogol Bordello kende ik van afgelopen Lowlands, SUPERVET!!! Keileuke vrolijke zigeunerpunk met o.a. een viool en een accordeon. Af en toe ook grote trommel en extra bekkens erbij. Echt...dit is ZO leuk. Vanwege mijn hamstringblessure kan ik niet springen, waar ik dus keierg van baalde. Maar toch veel bewogen en dit is ZO leuk en die gasten zijn ZO enthousiast.
Als slot hoofdact Danko Jones, die ik 2½ jaar geleden op Pinkpop al supervet vond en afgelopen Lowlands gemist heb door maag/darmproblemen. Hij was weer heerlijk arrogant wat echt supergaaf is aan die gast en de show die hij weg gaf was hartstikke gaaf.

Echt een gaaf concert!
(was trouwens geweest met vrienden van internet)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

jij met je gipsy punk:P

Micheloz zei

Weet je HOE vet t was Rick!! Zo'n vrouwke van t podium gooide haar trommel het publiek in en kroop erop en ging erop staan! Gewoon dik crowdsurfen op een trommel. En die zanger ging echt cool drummen op een emmer die op de microfoon stond. Echt een vette show!
En Danko Jones is zo heerlijk arrogant met zijn sex enzo xD En echt een vet geluid!

Anoniem zei

Hahaha doosje miesje
Wel gaaaaaaaaaf had die trommel gejat en aan mij gegeven! :P Whihi.

Oh en waren het leuke mensen irl :D Vast wel.

Ik ga mss naar Lost Prophets! (hou je preek over emo maar voor je)
En ik ga zeker weten naar Delain in de W2 :) De 15e!
Alleen is Lopro de 13e XD In Tilburg.
Maar ze zijn zo gaaggaagaggagaaaaaaaaf :D

Micheloz zei

Ik weet t Enlie. Vrienden van me gaan de 13e ook. Lostprophets vind ik zelf ook vet hoor! Ik vond ze alleen live op LL niet goed. Dus daarom ga ik er niet heen.

Ik ga wel kaarten kopen voor ... DROPKICK MURPHYS!! WOAAAAAAAAH!!!!!!!! Samen met dezelfde mensen!!

Anoniem zei

Zozo, weer in to the concerts :) ze mogen dan wel vet zijn geweest, maar MUSE wordt ook echt VEETT :D

Anoniem zei

Ik zou ook naar LoPro gaan alleen om een shirtje te kopen en om die gasten irl te zien :P
Ach, de zanger van Panic! is ook slecht live, en daar zou ik ook heen geweest zijn als het niet uitverkocht was .. dus ach :)

Micheloz zei

IK HEB KAARTJE VOOR DKM!!!

*Flogging Molly flashback*

Anoniem zei

Mooi zooooooooooo :D
Even een stomme gierige vraag
Waar zijn de kaartjes het goedkoopste, postkantoor of ticketmaster.nl ?

Micheloz zei

Geen idee =P Zal mekaar niet veel uitmaken...ik haal ze altijd bij t GWK.

Anoniem zei

Luister nu naar The Blackout - Fashion Conscious Suicide
Wooooww het intro is echt UBER vet, met gitaar bas en drums, maar daarna ... Tsja de muziek is wel oké maar al dat gegrunt :S Blugh

Is het voorprogramma van Lopro!
T staat bjna vast dat ik ga :)
zoek alleen nog iemand die evt. mee wil die ik ken, want ik weet niet 100% zeker of Tom echt gaat

Micheloz zei

Mjah...ikke niet =P Sorry
Maar die band klinkt al emo xD Hoe duur waren de LostPro?