november 29, 2006

Mailtje naar Margo

Muse was wederom heel vet, de lichtshow was echt cool. Alleen ze begonnen 20 minuten te laten en stopten 25 te vroeg. Daar baal ik wel heel erg van...vooral omdat ze ná Knights of Cydonia meteen stopte. Er kwam geen toegift...geen aankondiging dat het afgelopen was =S Er werd meteen afgebroken ><
Dat vond ik echt kut.

Maar t was wel vet xD En Rick moest naar huis rijden he...hahaha we hebben hem echt een dik uur laten omrijden, mwhahaha. Hij de snelweg op en Jurgen riep de hele tijd de goede weg terwijl JH, Laurentz en ik keihard schreeuwden dat we hier en daar niet in konden of dat we daar niet heen moesten zodat we uiteindelijk ergens heel anders zaten. Hehehe...wel keilaat thuis dus moe maar goed...dat heb ik er wel voor over.
Oh ja en ook de hele tijd bij Rick de alarmlichten aanzetten en de muziek enzo haha. En toen ontdekte we een knop waarmee je de auto startte en af liet slaan...hehe hehe...dus wij bij de McDrive ons eten gepakt, leunt JH naar voren...hup motor slaat af net wanneer Rick wil aanrijden. MWAHAHAHAH...arme jongen xD net een week zijn rijbewijs xD

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahahahaha lol xD Zielig hoor Mies.

Ja maar Muse vond je wel leuk he!
Robin belde mij even (een andere wrsl) tijdens Supermassive Black Hole maar dat was maar 2 seconden maar ik wist dat hij dat nummer nu luisterde XD Was wel leuk

:D Maar ik ga lekker naar Lostprophets en jij nu nog naar Dropkick Murphys

Anoniem zei

Ik vond het ook erg leuk:p

Micheloz zei

Jahaha Rick...oh ja, benzinegeld? Wat was je kwijt?

@Enlie: yeah! =P En ik ken jouw Robin wel (die gitarist toch?) Die heeft nog bij mij in de klas gezeten

Anoniem zei

Ik heb die robin gezien. Evenals veel andere bekenden :D. En idd ik vond het ook wel vet. Ik was nog best wakker vandaag en ben gewoon om kwart voor 6 opgestaan. :P Rick, je hebt nu officieel het orientatievermogen van een bloemkool (met in het achterhoofd omgevingsfactoren meegenomen :P:))

En MUSE WAS VET :) *luistert het nu weer :)*

Anoniem zei

auto van de zaak he dus nul,nul

Micheloz zei

Echt? Oh!! Had dat gezegd, waren we nog ff door gegaan!
Met je 20 verkeersovertredingen haha ;)

Unknown zei

Lol aarzen :P

Micheloz zei

Had je bij moeten zijn Marijn! (drievoudig rijmpje)

Anoniem zei

muse was tof jah!!!
maarreh.. zijn jullie nog nie te oud voor dat soort geintjes :P

Micheloz zei

Nee nog laaaaaaang niet. Ik had je trouwens nog gezocht Simoon maar ik kon je niet vinden ;_;

Anoniem zei

Oehoeh, michel heeft z`n tekst vernieuwd, michel heeft z`n tekst vernieuwd :P:)

Micheloz zei

Mjah je moet iets xD