mei 11, 2007

Canon actie

Weer heb ik een link voor jullie.

Kliiiiiiiik

Wie wel eens op mijn kamer is geweest heeft op mijn bureau wel eens foto's zien liggen van mijn favoriete tv-series, van vrienden, van mijn eigen creaties etc. Deze hadden een opdruk van Canon maar de afbeeldingen zijn heel goed te zien. Op een gegeven moment is deze actie gestopt. Want het was een actie...gratis en voor niets kon je foto's laten afdrukken met een fotoprinter van Canon. Het is de bedoeling om deze printers te testen en te kijken of t iets is voor jou.

Dus wie t leuk vindt kan nu weer gratis allerlei afbeeldingen laten afdrukken, misschien voor op je kamer of weet ik waar. Er zit een afdruk van Canon op, maar dat deert niet.
Probeer het maar eens...ik heb bijna alle printers alweer gehad, haha.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Oja, ik herinner me je bureau nog :D. Wel cool dat ze zulke acties doen, al heb ik zelf een printer. :P

Micheloz zei

Mjah maar dan nóg kost t je geld =P Ben benieuwd hoeveel ik er binnen krijg, haha xD Heb echt van alles besteld xD

Anoniem zei

*ziet hele kamer van Michel volhangen met foto's*

Anoniem zei

Ja daar komt t wel op neer haha =P

Anoniem zei

En dan heb je vast ook allemaal foto's uitgeprint van stukjes Margo die je dan weer bij elkaar plakt op je muur, zodat je een levensgrote Margo hebt! :P XD

Micheloz zei

Nee, zo erg is t nu ook weer niet, haha =P

Anoniem zei

j/k, ik heb wel eens van die momenten waar ik te ver doordenk ;) :P