mei 03, 2007

Tv-links.co.uk

Kliiiiik

Mocht je ooit een uitzending gemist hebben van je favoriete (buitenlandse) tv-programma, een film hebben die je graag wil zien, een oude tv-serie op willen zoeken?
Dit is dus echt dé link...gehad van Margo die hem gehad heeft van haar zus. Er staat echt gruwelijk veel en je hoeft t niet te downloaden.

Relaxed? I do think so yes...

De kwaliteit is misschien wat minder maar t wel erg makkelijk dat je niet steeds van alles hoeft te downloaden en moet wachten op de uitzending.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Oew, handig! Danke. ^^

Micheloz zei

Ja makkelijk he! =D Er staat echt van alles op, ook anime en videoclips enzo. =)

Anoniem zei

En het is ook een leuk alternatief voor youtube, die haalt nu allemaal dingen weg ivm copyright. Dit is trouwens echt niet goed voor m'n schoolwerk... XD

X-Men! Dexter's lab! Spiderman! Batman! Captain Planet! Oew! <3

Anoniem zei

bij kliiiiik moest ik denken aan lama's

Micheloz zei

Ja kliiiik typte ik ook met dat in mijn hoofd.

@Cynthia: leuk he!? Ik ga nu denk ik ook ff kijken =)

Anoniem zei

:P:P *misschien had ik je een aantal maanden geleden toch over die site moeten vertellen... :P* Goeie site idd. heb je iig altijd wat te kijken he (A)

Micheloz zei

Mjah idd, reuzemakkelijk voor evt. marathons enzo. =D

Anoniem zei

L05T 4 L1F3!!!!!!!!

8/

Maar wel handig hoor Miesje =)

Micheloz zei

Mjah alleen vandaag lag ie plat.

Lost is <3 (maar ja, das ook wel te raden aan mijn lognaam)