mei 07, 2007

Holiday in my head

Nu het weer zo lelijk is...
Ook zo zin in vakantie? Daarom gaan we nu alvast vooruit dromen!
Wat gaan jullie allemaal in de zomervakantie doen?
Ik ga met een groep vrienden (waar Margo ook bij hoort) op vakantie naar Heiloo, what a place! Maar das altijd reuzegezellig met een hoop bier en lol. Dat is van 3 t/m 10 augustus.
Een week later vertrek ik met een andere groep vrienden naar Lowlands (Margo gaat ook mee ^_^), in Biddinghuizen, what a place! Echte grote namen zijn nog niet bekend, alleen Kaiser Chiefs staat vast! YEAH!!

Verder waarschijnlijk een hoop naar Margo toe en met vrienden biertjes drinken, een hoop uitslapen, naar t strand, lekker zonnen. Maar ik wil ook mijn conditie in de gaten houden. En misschien wat extra gaan werken ergens?
In ieder geval...ik ga lekker vakantie vieren, nadat ik een jaar hoger onderwijs vol gehouden heb. Proost! Op mij...
En jullie?

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Zomervakantie... nog redelijk ver weg, maar toch al drie weken vakantie en lowlands die vaststaan. En tja, verder nie al te veel bijzonders... gewoon lekker niks doen en genieten van elke vrije dag denk ik :D

Anoniem zei

14 juni: kaakoperatie (en de weken erop waarschijnlijk veel slapen, luieren en bijkomen XD)
3 t/m 10 aug: Heiloo :P
17 t/m 19 aug: Lowlands XD

En verder heb ik nog niet echt plannen gemaakt. :P

Micheloz zei

Cynthia, Cynthia, Cynthia...wat ben jij een na-aper zeg! Tsh...bijna allemaal tzelfde als ik! (op die kaakoperatie na gelukkig)
=D

@Jurgen: waar ga je heen?

Anoniem zei

nog een maandje!!
ik ga ook weer zeker naar lowlands :D.. met paul iig :P

Arcade Fire, Arctic Monkeys, CocoRosie, Coolpolitics, Delain, Dizzee Rascal, Enter Shikari, Georg Traber, Goose, Groove Armada, Jack Nouws, Jamie-T, Jan-Jaap v.d. Wal, Kaiser Chiefs, Hayseed Dixie, Laurent Garnier, Little Feet Theater, LCD Soundsystem, Lowlands University, Nine Inch Nails, Motörhead, My Brightest Diamond, Ojos de Brujo, Pearl Jam, Podpads, Radiohead, Ruil-o-Rette, Teatro de Pronto, the Enemy, the Rifles, the Slampampers, the Whitest Boy Alive, Trentemoller

en ik heb geruchten gehoorddat de silent disco weg is

Anoniem zei

Oke... daadje... hoe kom jij aan al die namen voor lowlands :S:)... En ik ga lekker drie weken naar italie met m`n ouders mich :)

Micheloz zei

Hoe kom je aan die namen?
Arctic Monkeys <3

Anoniem zei

Mich, ik ben je kloon, dat wist je zo onderhand toch wel? :P

En de Silent Disco komt inderdaad dit jaar niet meer. :(

Anoniem zei

http://www.low-lands.nl/ programma

@cynthia, kuuuuuut :'(

Micheloz zei

Zonde van de Silent Disco, was best geinig.
@Cynthia: je bent wel mijn kleine kloon dan =P JIJ BENT MIJN MINI-MI (MI vanwege je Aziatische achtergrond =P)

@Linda: gauw kijken!

Anoniem zei

-lowlands
-veel werken
-wielrennen weer oppakken
-fitnessen
-zwemmen
-bbq-en
-kamer zoeken
-op vakantie met ouders en zusje
-beetje lamballen
-misschien nog een weekendje naar london met deze of gene
-enz.

Micheloz zei

Gaan we weer naar Londen? =P
En waar ga je heen met je ouders?

Pauline zei

Nepal!! :D
Heilo?!? What a place?!? Daar wonen me opa en oma.. is toch een harstikke suf dorp? Greetz Pauline

Micheloz zei

Nepal is ook een suf dorp, daar mag je niets =P
Verder is t ook een suf dorp maar we hebben een zeer relaxed 4-sterrenhuisje en strand, stad en alles ligt dicht bij elkaar. En waarom honderden euro's uitgeven als we honderden kilometers verder op precies hetzelfde doen? xD Naar t strand, bier drinken, beetje gezellig samen...bier drinken, haha.

Pauline zei

Oke dan have fun! En als je stomdronken me opa en oma nog tegenkomt... doe ze de groeten! :P
En Nepal is toevallig wel heel gaaf!

Anoniem zei

We hebben nog niets geboekt;)

Micheloz zei

Oke, ik zal ze de groeten doen. Misschien neem ik ze nog wel mee naar een cafe :)

@Rick: oke...ook geen idee?