mei 21, 2007

Home Alone

In de nacht van zaterdag 12 mei op zondag 13 mei zijn mijn ouders vertrokken naar Kos (eilandje bij Griekenland) voor anderhalve week. Aankomende dinsdag op woensdag zijn ze weer terug.
Buiten een hoop rust in t huis en extra werk (hond uitlaten, koken, stofzuigen etc.) viel t allemaal eigenlijk best mee. Margo is vrijwel elke dag hier geweest (omdat ik eigenlijk altijd in Utrecht ben als we elkaar zien). Alleen de muizen zijn er nog steeds!!
Een vriendin van mijn ouders uit de straat is vorige week hier geweest om met bierviltjes alle gaten in kastjes onder t aanrecht dicht te maken omdat we zelf hadden gezien dat de muis daar zat. Maar 's avonds zag ik weer een muis achter de vriezer uit kruipen.
Ik word er echt heel zenuwachtig omdat je constant denkt dat je iets dichtbij hoort en dat dat beest ineens op je schouder zit, haha. Maar goed...de klemmen en gifkorrels (heel zielig, ik weet t) helpen niet dus wat nu?

16 opmerkingen:

Unknown zei

"om met bierviltjes alle gaten in kastjes onder t aanrecht dicht te maken omdat we zelf hadden gezien dat de muis daar zat."

Bierviltjes lol! Briljant

Mja das idd lang geleden dat ik hier gereageerd heb :\

Micheloz zei

Cool he?

Leuk dat je weer even komt kijken hier! Houden zo!

Anoniem zei

It`s alive!!! marijn leeft nog :P:). Maar het is dus zo`n muis as in mousehunt?

veeeel sterkte mich :P

Micheloz zei

Ja dank je! =P

Unknown zei

Quote: "It`s alive!!!"

*Eet wat hersenen*
... dat doen zombies toch?

Micheloz zei

Niet in "House of the Dead"!
BUAHAHAHAAH!

Anoniem zei

Nu ga je het muisje in een kooitje stoppen en elke dag aaien en voedsel geven en lief lief :D
Lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef muisje ^^

Micheloz zei

Als dat kon had ik dat echt gedaan hoor. Hoeft ie tenminste niet dood. Maar das ook zielig want het is een wildmuisje. (niet dat ie nu veel vrijheid heeft achter de vriezer xD)

Anoniem zei

maar eten die muizen niet gewoon door die bierviltjes heen????? Je moet ze gewoon uitroken:P

Anoniem zei

Nee das eigenlijk toch wel zielig

Micheloz zei

De bierviltjes zijn nog steeds intact.

Eruit roken is idd een goed idee.
Alleen...je blijft zo met die rook zitten he. xþ

Anoniem zei

aan eline geven en dan zet ik hem in de kooi bij mijn ratjes :D

Micheloz zei

Probeer hem maar te vangen hier dan, hij was net weer aan t rauzen in de keuken. ><

Anoniem zei

Je kunt ook Roka ontvoeren. :P

(nee, ik heb geen nuttige tips)

Micheloz zei

Mjah ik denk niet dat Roka daar zo blij mee zal zijn.

Unknown zei

Micheloz zei...

Niet in "House of the Dead"!
BUAHAHAHAAH!

omg, hotd zoog :P