maart 01, 2008

Blauwoog

Ik lees regelmatig artikelen op www.waarmaarraar.nl, waar soms de meest idiote verhalen uit binnenland en buitenland op staan. Maar als je je oog blauw laat tatoeëren, dan ben je wel een echte idioot.

Het artikel

Ik vraag me dan ook af hoe je verder nog wil functioneren. Ik bedoel, het kan wel...maar ik kan me voorstellen dat mensen op je werk en in je omgeving er niet om zitten te springen. Nu ken ik zijn achtergrond niet, maar t lijkt me toch behoorlijk freaky om hem steeds aan t moeten kijken.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Mja, sommigen gaan wel heel ver om zich te willen onderscheiden.

Micheloz zei

Mjah maar ik vraag me af waar je de grens moet leggen. Als tatoeist moet je toch ook wel veel geld vangen, wil je t doen. Iemand blind maken lijkt me geen pretje.

Unknown zei

Idd, het risico op complicaties lijkt me ook erg groot bij dit soort getatoeëer.