maart 30, 2008

Tropicana

Gisteren ben ik met Margo en nog vier andere vrienden naar Tropicana geweest, een subtropisch zwembad in Rotterdam. In eerste instantie zouden we met zijn achten zijn maar wegens geldgebrek waren we met zes. Ook leuk ^_^
Om 6:45 uur ging de wekker...ook leuk >_<
In R'dam aangekomen pakten we eerst de goede tram, maar de verkeerde halte. Daar aangekomen zag t er van buiten smerig en slecht onderhouden uit. Binnen gekomen was t er subtropisch warm (^^) en de pinautomaat was kaduuk. Dus konden we weer terug lopen.
Om een lang verhaal kort te maken: het was heel leuk.
Zelf ben ik volgens mij een redelijk fanatiek watermonster. De meesten hadden t na 4 uur wel gezien, ik had makkelijk nog een paar uur kunnen blijven. Vooral de wildwaterbaan vond ik vet. =)
We hadden ook mazzel dat het heel rustig was, we hadden t bad soms voor een groot deel voor onszelf, wat goed uitkwam met ons schuimproducerend smiliestressballetje.
Daarna waren we met zijn allen kapot, maar ondanks een redelijk bijtijds vertrek, was ik toch pas om 20:00 uur thuis.

Dit soort dingen log ik eigenlijk nooit, maar bij gebrek aan tijd en inspiratie vind ik het wel leuk om eens te melden. Het is een vet bad, wat vooral leuk als je met wat meer mensen bent. En de temperatuur is er behoorlijk aangenaam voor een regenachtige lentedag.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Gezellie :) Zwemmen... da heb k ook al een tijdje niet meer gedaan als k me zo herinner :)

Anoniem zei

Het was inderdaad erg gezellig :D. Op zich leek het me ook wel leuk om langer te blijven, maar na die paar uur merkte ik toch wel dat ik moe begon te worden. Zoveel lichamelijke beweging op één dag ben ik niet meer gewend (slecht he). Maar ik had de dag erop haast geen spierpijn, dat viel me dan weer mee.

En de wildwaterbaan vond ik ook erg leuk :D. Die deed me weer herinneren aan de wildwaterbanen van de Center Parcs zwembaden, die waren ook altijd erg tof.

Micheloz zei

Ja ik had ook geen spierpijn =D
Ik was wel kapot die dag! :)