april 03, 2008

Heineken


Dit is de nieuwste reclame van Heineken, ik zag hem net op tv. Mij spreekt ie wel aan. Ze halen 'suffe' types uit huis weg om eens lekker te gaan feesten, natuurlijk onder het genot van een Heineken.
Ik vind het wel leuk hoor, dat ze Heineken neerzetten als een genot tijdens een goed feest. Maar wat ik erg grappig vind, is dat ze eigenlijk met zo'n reclame de hele anti-alcohol-drink-door-jeugd-campagne weg vagen. Want met name de jeugd houdt wel van een feestje. En met zo'n reclame hoort daar natuurlijk bier bij!
But ey, Drink Heineken Responsible of zoiets.
Serving the Planet ^_~

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Me agrees. Goeie reclame ;) weer eens een andere kijk erop. je moet er maar opkomen als reclamemaker :)

Micheloz zei

Lijkt me ook wel leuk werk hoor. Mensen zeuren soms veel over reclames, maar als je een leuke reclame kan maken, hebben ze t er ook over en zo blijven reclames ook leuk. Die wasmiddelenreclames kunnen ook veel leuker en ludieker. Maar ja, geld he.