april 24, 2008

Fouten

Voor de opleidingscommissie heb ik voorgesteld een soort flyerachtige postkaart te maken. Voor Afrika Express, het project waar ik mee bezig ben samen met mijn andere projectleden voor school, hebben we dat ook al gedaan.
Prachtige flyer, die opvalt en er leuk uit ziet, niet te moeilijk. Op de achterkant hebben we tekst staan die uitleg geeft over het project, met contactgegevens en alles erop en er aan. Geert-Jan heeft hem gemaakt en heeft er zelfs een postzegel bij gedaan, heel leuk, vooral voor mensen die er geen verstand van hebben want die vinden dit helemaal prachtig.



Voor de opleidingscommissie heb ik zoiets ook gemaakt. Ik wou het allemaal wat flitsender en pakkender, omdat wij ons richten op studenten en niet op alle leeftijden. Nou, wij overleggen over de tekst enzo, beste ontwerp gepakt. 1000x laten afdrukken.
Rechts zie je hem, ik ben er tevreden over. Ik hou wel van een beetje drukte en kleurgebruik.
Dus ik ging net bestellen, heb ik écht ALLES 10x nagekeken, de snijlijnen precies aangehouden, gekeken of de kleur goed was, prijzen gecheckt. Nou, alles helemaal goed. Twintig keer moeten aangeven dat ik het ermee eens ben dat ik hem niet meer kan veranderen als ik eenmaal op bevestig heb geklikt. Ik nog een keer kijken....ik bedoel, t zijn er 1000 he, toch weer een hoop kaarten en geld van school. Oke, bevestig.
Kom ik er 5 minuten later achter dat ik even had moeten checken of de doorgevoerde veranderingen (verandering plaats van een debat) achterop er wel op staan.

...
=(

3 opmerkingen:

Unknown zei

Vervelend

Anoniem zei

Oh dat is kut >__<.

En over beide flyers: ik vind de eerste iets mooier van beeld (sjorrie :P), al is die misschien iets té druk. Maar de verschillende kleuren werken mooi samen.

Ik vind het trouwens met de drukte van jouw flyer wel meevallen. Hij is in elk geval pakkend en duidelijk :).

Micheloz zei

Je mag gewoon commentaar geven hoor, geeft niets =P
Die eerste is ook vooral bedoeld om te informeren en die komen overal te liggen. We moeten wel mensen werven voor het project maar dat is niet de enige manier.
Voor de opleidingscommissie is ie een stuk belangrijker omdat we mensen attent willen maken op het feit dat wij er zijn. Vandaar ^^