april 30, 2008

MicheloGz

Op dinsdag 24 januari 2006 besloot ik het eens te proberen: het opzetten van een eigen weblog. Ik had er een hard hoofd in omdat eigenlijk heel veel mensen een eigen log hadden en ik betwijfelde of er mensen naar mijn log zouden komen. Sinds die dag heb ik wel eens gedacht aan stoppen maar ik ging vrolijk verder. Enkele mensen hebben trouw gereageerd, steeds opnieuw. Verder vermoed ik dat ik nog enkele 'stille' lezers heb. Mensen die t wel regelmatig lezen maar niet reageren. Enkele maanden geleden heb mijn log ook 'geimporteerd' naar Hyves. Daar krijg ik ook regelmatig reacties.
Maar ja, vooruitgang, vooruitgang! Ik ben ondertussen wel een beetje bekend met het maken van websites e.d. dus wil ik zelf ook vooruit.
Ik kap met 4,8,15,16,23,42.
Ik vond het sowieso al geen geweldige naam meer. Het is verder niet echt aan mij verbonden en t komt uit de tijd dat ik nog meer verslaafd was aan Lost dan nu.
Ik heb iets anders bedacht.
MicheloGz
Mijn echte naam is Michel. Mijn jarenlange nickname is Micheloz. Ik log. Dus MicheloGz. Gewoon simpel.
Morgen gaat Joran me even helpen met Pivot zodat ik een berichtensysteem kan plaatsen in mijn website.
De domeinnaam is: http://www.michelogz.nl
Nu staat er nog eigenlijk niets op maar dat veranderd gauw. Ik ben nog een beetje aan het kijken hoe ik het ga invullen.

Iedereen in elk geval heel erg bedankt voor het reageren en lezen de afgelopen jaren en we gaan vrolijk verder, over enkele dagen, zo niet morgen, op MicheloGz.

5 opmerkingen:

Unknown zei

*tromgeroffel*

Micheloz zei

DunDunDúúúúúúúún!

Anoniem zei

hoera!

Anoniem zei

Ooh ik schrok al, ga je stoppen ? :O :O
Maar gelukkig niet :)
Ook daar zal ik weer gaan lezen (en inderdaad, soms niet reageren, maar soms wel)
xx; Eline

Micheloz zei

Nou Joran heeft me heel goed geholpen maar t schiet nog niet echt op. CSS, Pivot...t schiet steeds door mijn hoofd, haha XD