september 01, 2008

And off I go...

Vandaag is het dan begonnen, hetgeen waar ik de hele vakantie naar uit heb gekeken, niets anders zat er in mijn gedachten, ik hunkerde naar deze datum!
Vandaag ben ik begonnen met mijn stage bij Divers. Het bovenstaande is overdreven, ik heb er zelfs een beetje tegen aan gehikt. 10 maanden lang, 32 uur in de week stage lopen is veel, vooral voor iemand die werk eigenlijk toch al zonde van zijn leven vindt. Maar ik ben gemotiveerd en vooral benieuwd wat ik allemaal mag en kan gaan doen. Ik ben nu alweer thuis, na 4 uurtjes 'werk'. Deze eerste week krijg ik t niet echt druk. Eerst maar eens wennen.
Maar goed, ik mag gaan proeven aan de echte praktijkkant van mijn studie. De komende maanden gaan me helpen met het kiezen van een vervolgstudie/werk na deze studie en bovendien zal ik er überhaupt een hoop gaan leren.
Ik ga nu maar even de DVD's van Voor Talent Wordt Geklapt en de Kindervakantieweek bekeken.

4 opmerkingen:

Cynthia Lim zei

Whohooo! Good luck! ^^ In welk jaar van je studie zit je nu eigenlijk?

Micheloz zei

Derde jaar alweer =)

Cynthia Lim zei

Oew dan kun je nu je profiel weer aan gaan passûûûh!

Micheloz zei

Oh ja!!