september 02, 2008

Blessure

En ik maar denken dat het een hamstringblessure was. De fysiotherapeut wist mij te vertellen dat, door een min of meer ingedrukte rug, er een bepaald 'draadje' vanuit een ruggenwervel klem zat waardoor ik last van mijn rug heb en nu dus ook van mijn been.
Nu heb ik al sinds vorig jaar af en aan last van mijn onderrug (ga ik een keer hardlopen...heb ik de verkeerde schoenen aan >_<) maar daar is nooit naar gekeken. De pijn achterin mijn bovenbeen was wel de druppel. De huisarts wist mij te vertellen dat ik, naast exceem die maar niet weg gaat en een bepaalde vorm van astma, een hamstringblessure had, zoals ik zelf al dacht. Is niet zo!
Dus nu moet ik elke dag bepaalde oefeningen zo vaak mogelijk doen...
En...
...
Zo min...mogelijk...zitten.
Weinig zitten...terwijl ik nét begonnen ben op mijn stage. Waar ik in t begin vooral kantoorwerk doe. Grrrr!!
Zoveel mogelijk lopen en anders liggen. Dus ik heb net tijdens t bellen de hele tijd rondjes gelopen en t stepapparaat van mijn zusje naar beneden gesleept. En dan maar hopen dat t over een week alweer minder is.
Een voordeel is dat ik misschien die aangekomen kilo's van al dat bier en eten in de vakantie nu wat sneller is.
Ik ga maar weer eens oefeningen doen...auw.

6 opmerkingen:

Unknown zei

kløte :(

Micheloz zei

NOGAL JA!!

XD

Cynthia Lim zei

SUCKS TO BE YOU!!

Maarre, het nieuwe studiejaar begint niet bepaald lekker zo :/. Bah! Sterkte Mich....waar ga je eigenlijk naar toe op vakantie straks?

Micheloz zei

Yep it sucks =P

Ach joh, ik maak morgen wel goede afspraken met mijn begeleidster. T zijn toch opstartweken, waarin ik bijv. een document moet schrijven voor school. Dat kan ook thuis!

Ik ga op vakantie, een weekend met vrienden, naar de Belgische Ardennen =)

Anoniem zei

Owja?? Wie zijn de gelukkigen dan? ;).

Veel sterkte en beterschap... jij treft het ook nooit he :S:(

Micheloz zei

De gelukkigen?! Eeeh...
Jopie, Keesje, Pieter en Spater

(ja ik weet t...Keesje is een gekke naam)

Noou Jurgen, ik mag niet klagen. Als t bij dit soort dingen blijft heb ik gelukg ^_~ Gaat tenminste wel weer over =)