januari 30, 2009

London 2. (inc. dilemma)

Net als vorig jaar gaan Margo en ik ook dit jaar weer naar Londen. Morgenvroeg om 9:25u vliegen we vanaf Eindhoven naar Stansted Airport.
LONDON BABY!!!

Ik heb er zin in en jullie gaan met lekker verder met je sloeberleventjes! Dat doe ik ook, woensdag, nadat ik dinsdagavond weer ben terug gekomen.

Op veler verzoek (van Mirna :P) geef ik jullie tot dan toe nog een dilemma mee:

Je staat op het strand. Je bent helemaal alleen. Je tuurt uit over de zee en geniet van de ondergaande zon. Tot je opeens zowel links als rechts twee stipjes ziet spartelen. Je kijkt om je heen en verrek: je hond is weg. Je houdt echt zielsveel van het beest, hij is al erg oud, maar je kan eigenlijk niet zonder hem.
Je kijkt nog verder om je heen en dat pokkemanneke die je hond de hele tijd aan het pesten was door zand te gooien naar het dier (en ook naar jou) en je aan het uitmaken was voor zaken die t jochie van 7 nog niet zou moeten kennen, is ook weg.

In de zee zie je links het jongetje spartelen. Hij roept om hulp en is duidelijk aan het verdrinken.
Rechts hoor je gepiep en gejank. Je hond is bezig met hetzelfde.

Je hebt maar tijd om één van de twee te redden. Je rent het water in en begint te zwemmen.

Welke kant zwem je op?


Ik neem aan dat jullie hier heel eerlijk in zijn. Ik vind het namelijk erg moeilijk...

Jullie zullen op mijn nieuwe oeLsje moeten wachten. Die post ik komende maand een dag later dan normaal. Hopelijk slaan jullie je door die moeilijke periode heen.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Misschien heel egocentrisch, maar mijn hond. Most definitely. Zekers als het kreng je heeft zitten etteren.

ALLE KINDEREN MOETEN DOOD GODVERDOMME!~






































Sorry.

Micheloz zei

Eerlijkheid...
Daar hou ik van.

Anoniem zei

Ik zou voor het kind gaan... en daar hoef ik helemaal niet lang over na te denken.

Micheloz zei

Jij hebt nooit een hond gehad, of wel Jurgen? :)