januari 29, 2008

London

Omdat ik het schijnbaar verdiend heb (=P) krijg ik van mijn vriendin het hotelverblijf in Londen cadeau. Heel lief van haar en ik krijg het ook niet uit haar hoofd gepraat.
Dus gaan we naar Londen! Morgenvroeg rond 9:26 uur vertrekt het vliegtuig vanaf Eindhoven Airport en landen we rond 9:26 uur in Londen. Tja, tijdsverschil he.
We hebben een simpel hotel, maar er is daar van alles te doen. Mijn euro's zijn al omgewisseld naar ponden om daar verteer te kunnen betalen, maar ook boeken, DVD's e.d. Zijn daar toch wel wat goedkoper. En ik mag mezelf wel eens trakteren (A)
Bovendien zijn daar te gekke musea, die nog gratis zijn ook. Ik ben niet zo'n geitenwollensok maar National History en andere musea zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Net als the London Dungeons.
Op zondag vliegt het vliegtuig 's avonds weer terug.

Dus ik ben er even lekker tussenuit! Fijne carnaval alvast, als je het gaat vieren!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier daar, Londen is een leuke stad! De musea zijn inderdaad erg de moeite waard en laat ik maar niet over het shoppen beginnen...:P. Ik wil ook weer naar Londen! ;___;

Anoniem zei

Arme jij =P We zullen ons best doen met plezier hebben; dat zal wel lukken!
^_^

Unknown zei

Veel plezier moaT!

Anoniem zei

Ben alweer terug hoar!!