januari 14, 2008

Uit de telefoon...(4)


Het is alweer even geleden dat ik nummer 3 plaatste, maar ik kwam ze laatst tegen en ik wou er wel weer eentje posten. Dus bij deze, een collage van foto's van de laatste maanden.
Jullie zien Dillon 'leunen' tegen zijn papieren toren op school, mijn eczeem (sorry for that), Daphne in de kroeg, Margo die de heerlijke bowl op slurpt, het nieuwe katje van Margo (Juultje), mijn nieuwe bril, Alex op mijn klerenkast, ik in de Hans Anders met een bril (niet mijn nieuwe) en op zijn kop Margo die aan t Wii-en is.

5 opmerkingen:

Unknown zei

Moar kittah pix plz!1

Anoniem zei

wii een nieuwe bril

Micheloz zei

Wii? =P
Nieuwe bril was wel nodig...nog gauw even gratis xD

Moe kittah pixorz hef I not!

Anoniem zei

Then new make one! No, thausondts!

Micheloz zei

Hmm, ik zal vrijdag mijn slag eens slaan =O