januari 08, 2008

Hema's drukkunsten

Een paar jaar geleden, toen ik 18 werd, kreeg ik van een paar vriendinnen een muismat. Nou, leuk he, zou je zeggen. Maar hij was extra leuk omdat het een foto was van mij met wat vriendinnen erop (ja, verwijfd, ik weet t ... t waren niet eens mijn chicks).
Ik wist niet eens dat dat kon!
Sindsdien heb ik bij de Hema al van alles besteld en van alles gekregen van anderen. Onderzetters van een animefiguur voor mezelf, een muismat voor mijn peetoom met hem en mijn tante erop, een muismat voor mijn tante (een andere) met haar gezin erop, voor mijn opa en oma twee placemats met afbeeldingen van de hele familie en een hele oude familiefoto van hen van vroeger, van mijn schoonouders heb ik een mok gehad met een afbeelding erop en nu heb ik voor Kerst voor mijn ouders, zusje, vriendin en mezelf ook nog placemats laten drukken met voor ieder een eigen afbeelding. Mijn moeder heeft een roos, mijn zusje onze hond, mijn vader een subtropisch eiland, voor Margo een afbeelding van Sawyer uit Lost en voor mezelf een groepsfoto van Prison Break.
Vanavond geef ik ze aan mijn ouders en zusje, morgen aan Margo.

Het is iig erg leuk om te doen, vooral wanneer je niet weet wat je moet kopen voor iemand.
En omdat ik niet wist wat ik moest loggen, doen we het maar eens zo.

6 opmerkingen:

Unknown zei

Je kan er zeker geen Emping Blado met een foto van Binkie erop laten maken hè?

Micheloz zei

Als ik weet wat een Emping Blado (is dat kroepoek? xD) is: VAST WEL!!

Anoniem zei

Wat grappig, doen ze dan helemaal niet moeilijk over gelicenceerde dingen? Na ja, het zal wel niet omdat het voor persoonlijk gebruik is. :)

Patserige muismat trouwens :P ;).

Micheloz zei

Nee ze doen niet moeilijk, wat mij ook wel op valt op zich. Want bij de Postbank kan je zelf een pas ontwerpen, maar daar doen ze dus wel flink moeilijk ><

Pooier ben ik he?! XD

Anoniem zei

Hmmm... is op zich geen slecht idee if you ran out of ideas for presents :)

Hou ik in gedachten...

Micheloz zei

Mjah, t werkt de laatste tijd ook erg handig voor mij want t is ook niet zo duur. Dus als je niets weet voor je tante, oom of grootouders: tadaa! =P