april 10, 2007

Mailtje naar Margo (2)

Goed van mij he?! Dat ik had gewonnen? Helemaal niet verwacht ... ik dacht echt dat Anandi dat zou winnen totdat ze het ineens over een 'hij' had oO
Maartje moest ook echt lachen omdat ik zo oblivious was. Ik krijg Maartje trouwens volgend blok weer, keileuk! =D
T was iig niet geweldig vanmiddag ... allemaal vrij langdradig enzo. Ons filmpje was wel echt t grappigst xD Echt cool dat ik had gewonnen =P *onder de indruk van zichzelf*


Wij hadden op school een filmfestival binnen Social Work eerstejaars. Onze film ging eerst door in onze eigen klas waardoor hij getoond werd aan alle eerstejaars Social Work. Deze film had ik geschreven, geregisseerd en gemonteerd. Jammer genoeg werden we uiteindelijk tweede van de acht, maar ondanks dat was onze film wel t grappigst.

Maar ik had ook in die film geacteerd. En schijnbaar waren ze ze onder de indruk van mijn enthousiasme en 'talent' dat ik de prijs won voor beste acteerwerk. Dit had ik echt niet verwacht =D Wel een opsteker want stiekem zou ik best graag gaan acteren ergens in een groep ofzo. Dus dit helpt wel ^_^

4 opmerkingen:

Pauline zei

Ja Michel, doe dat!
Check it out! :P

Micheloz zei

Goed he? =P Ik was echt verrast xD

Anoniem zei

Way to go Michel! :D

Anders word je gewoon acteur :P.

Micheloz zei

Ja misschien wel he =D Keileuk ^^