april 14, 2007

Vlees genoeg...

Donderdag ben ik met een clubje vrienden + één vriendin gaan barbequen in België, voor de derde keer in het huis van de vader van Dorus. Deze keer hadden we geen officiele naam maar ik heb t maar Dorus' Ondefinieerbare BBQ genoemd. We dachten veel te veel vlees te hebben maar dat viel achteraf reuze mee. We hadden wel veel te veel bier xD En we zijn zelfs nog bij gaan halen...beeetje jammer maar ach, teveel bier bestaat niet he. xþ
Verder was dat precies hetzelfde als altijd: ouwehoeren, zuipen, vlees eten, beetje balletje trappen en nog meer ouwehoeren.




De volgende dag had ik ook nog eens een gourmetavond met mijn vriendin, haar ouders en voor t eerst haar zus. Wel heel gezellig ^^

7 opmerkingen:

Anoniem zei

OMG ACTIEOFOTO!!111

Micheloz zei

Die is vet he!? xD

Anoniem zei

En de ketchup was ook in overvloed aanwezig... ;) :P

Anoniem zei

Leuke foto`s mich ;) en het was idd erg gezellig :)

Micheloz zei

@Cynthia: ja haha xD Ik heb ze zelfs nog een extra fles laten mee nemen, wat wel overdreven was =P Maar die heb ik mee naar huis genomen, uiteraard haha.

@Jurgen: ik heb nog wel meer vette foto's, ook eentje waar jij à la James Bond bent xD

Anoniem zei

Oehhh... kan dat? :P:) Hebbe hebbe (A)

Micheloz zei

Mjah ik stond er ook van te kijken. Ik gooi ze eerdaags wel ff op internet.