april 25, 2007

Snijden (2)

Als vervolg op de eerste keer: morgenvroeg gaan mijn verstandskiezen rechts eruit. Om 8:00 uur al -_-
Dus ook nu pas ik deze log aan om aan te geven hoe t gaat. Hopelijk heb ik weer mazzel en valt het allemaal wel mee! Ik mis in ieder geval voetballen morgenavond... ;_; met mijn eigen team that is.

PS: er zit hier een muis in huis =S Dus ik zit alweer boven... >_< Held van t eerste uur he!

Duty report 1: oke alles is goed gegaan ^^ Deze keer moesten ze wel wat boren maar daar heb ik geen last van. Er komt nu wel wat meer bloed uit maar ach...de kiezen heb ik deze keer mee genomen maar die bovenste is zo klein! Gewoon de moeite niet...nou afwachten tot de verdoving is uitgewerkt. En weer medicijnen slikken. En rustig aan doen...BEDANKT VOOR JULLIE STEUN!! ;__; (er heeft nog niemand gereageerd -__-)

Duty report 2: de muis is er volgens mij nog steeds! Dus ik barricadeer nog steeds a...oh wacht, dit gaat over mijn vleeswonden. Nou de verdoving is er nog steeds in mijn tong, wat niet de bedoeling is maar goed. Dat gaat wel weg...t tintelt alleen nog. Verder is mijn kaak vooral stijf, net zoals eerst en moet ik nu wel goed uitkijken dat er onder niets in de buurt komt. Want dat doet pijn. Dus ik ben benieuwd hoe t is ná vanacht. Moet morgen werken dus...

Duty report 3: beetje stijve kaak. En mijn tong is nog steeds verdoofd =S Das niet de bedoeling en best irritant. Maar verder: ik heb weer mazzel gehad. Verder heb ik een beetje een bolle wang maar das alles.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Bij deze dan :P ERG VEEL STERKTE MICH. IK HOOP DAT JE HET OVERLEEFT :P:)

Micheloz zei

Hahaha dank je =P

Anoniem zei

dan gebruik jeje verstandskies om die muis te bekogelen, wij hadden er eerst een in de tuin, maar die was keilief, zo heel klein en dan bruin met wit, ik kon m niet pakken helaas, anders had ik m als huisdier..
mag er iig geen kopen, want ik zou het nietgoed bij houden volgens mijn mama... stom

Micheloz zei

Ja in de tuin is niet erg. Maar in huis wel. Ik hoef dat beest niet over mijn arm net zoals bij mijn moeder.

Anoniem zei

Ik wist niet dat je niet zo van muizen hield... :P

Maar nogmaals sterkte Mich! Ikzelf vond het meest vervelende deel de verdoving. Spuit in je tandvlees...auw.

Anoniem zei

Ha Mies, jij bent niet aandachtsgeil hoor :P Welkom terug in het land der levenden!

Micheloz zei

Nou die verdovingen vielen bij mij gelukkig wel mee elke keer Cynthia! Ik ben t meest benieuwd na vanacht...
En muizen zijn wel leuk, zolang ze in een kooitje zitten of buiten zijn.

@Mies: Mjah ach...tis een doel in mijn leven eh!

Dank u allen!

Anoniem zei

Maar dit was de laatste keer toch? nou ben je er toch vanaf?

Micheloz zei

Ja...want je hebt maar 4 verstandskiezen he Jurgen xD

Anoniem zei

haha Mies dat had ik ook. Moest vorige week donderdag naar de tandarts, kreeg om 4 uur een verdoving, en om 10 uur kon ik nog steeds niet fatsoenlijk lachen omdat mijn mondhoek omlaag hing xD Echt maf is dat, maar ik heb er wel veel om gelachen.

Aaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwww wat cute dat je bang voor muizen bent! ;D

Micheloz zei

Ik ben...oh wacht, ik ben er wel bang voor als ik ze niet zie xD

En mijn mond hing niet scheef. Was alleen dik xD Maar lachen durfde ik sowieso niet.
Mijn tong is nog steeds verdoofd. Das niet normaal =S

Anoniem zei

Dat lijkt me best wel een maf gevoel als je tong nog steeds is verdoofd. Kun je wel gewoon praten? XD

Anoniem zei

Ja praten, eten etc. gaat allemaal wel. Hij is ook niet helemaal verdoofd. Alleen als ik bijv. met dat gedeelte langs mijn tanden kom voel ik t niet helemaal goed. Tis gewoon permanente tinteling en verminderd gevoel.

Anoniem zei

Zenuwuitval

In de onderkaak loopt de onderkaakzenuw die onder meer voor het gevoel in de onderlip en kin zorgt. Soms liggen de wortels van de kiezen tegen deze zenuw aan. Door de behandeling kan deze zenuw beschadigd worden, waardoor een verminderd gevoel in de onderlip kan ontstaan. Bijna altijd herstelt zich dat spontaan binnen een aantal weken. Hetzelfde geldt voor de zenuw die het gevoel in één helft van de tong verzorgt en die aan de tongzijde vlak naast de onderkaak loopt.

----
Oke...dus tis normaal dat mijn tong verlamd is xD FF geduld nog =)