juni 30, 2007

Cabaret

Ik ga naar....HERMAN FINKERS!!!!
Hij is nu op Ned. 1 te zien met zijn laatste show: Kalm aan en rap een beetje. Alweer 7 jaar geleden...nu staat hij, na o.a. leukemie, weer op de planken met 'Na de pauze'.
Als er een cabaretier is die ik echt heel goed vind, dan is het Herman Finkers wel. Supergrappig zonder een ziel op aarde te beledigen, lekker doortrapte humor.
Tijdje terug had mijn vader een stukje over zijn voorstellingen uit de krant gescheurd en een paar dagen later heb ik met Margo de gok gewaagd en er waren nog gewoon kaarten te krijgen.
Dus 3 januari 2008 zit ik in 't Theater aan de Parade naar Herman Finkers te staren. YEAH!!!!

Hebben jullie nog theatervoorstellingen, concerten e.d. voor de boeg?

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ik wil ZO hard nar het Mike & Thomas kerstmatinee :D

Micheloz zei

Is die er dan? Waarom ben je destijds niet met Rick en mij mee gegaan? =S

Anoniem zei

Oew Herman Finkers, dat is één van de weinige cabaretiers die ik echt geweldig vind. :) Al ken ik er niet zo ontzettend veel. XD

Ik ga eigenlijk niet zo vaak naar een theatervoorstelling...
misschien zou ik dat eens vaker moeten doen.

Pauline zei

Hey!

Leuk man! Veel plezier! Ik hoop naar Najib te gaan in Zutphen. Kaartenverkoop begint begin september.. Hopen dat het lukt!

groetjes Pauline

Anoniem zei

Die is ook heel leuk! Heb ik ook al live gezien!

Anoniem zei

Wel vet mich :) Is ie er zo lang uit geweest trouwens? :S

Micheloz zei

Yep, was best ziek enzo. Maar gelukkig is ie weer terug!