juni 18, 2007

Compleet verliefd...op een serie


Een paar maanden terug volgde ik een hint op van iemand over een tv-serie. Deze serie was alleen in Amerika te zien maar het internettijdperk zou dit tijdperk niet als ik ze niet kon downloaden. Na even op gang komen was ik compleet verliefd. De serie is zó geweldig!! Een paar weken terug was seizoen 1 ten einde (megavet einde!) en nu kunnen Margo en ik wachten, helaas, tot september, want dan start in Amerika seizoen.
Goed nieuws voor jullie, minder voor mij: aanstaande donderdag start RTL5 om 20:30 met deze serie: Heroes. Goed voor jullie omdat hij echt, echt, echt heel gaaf is. Minder voor mij omdat zo de originaliteit eraf gaat. Jullie kennen het wel...beetje jaloers dat anderen er ook achter gaan komen.
De serie gaat over genmutaties bij mensen, waardoor zij bepaalde vaardigheden ontwikkelen. De mensen met de vaardigheden komen er door de afleveringen achter dat ze steeds meer en meer met elkaar in verbinding staan en een gemeenschappelijk doel hebben. De serie combineert realiteit enorm goed met Sci-Fi. Dus ook al hou je niet van het 'geheime krachten'-idee, dan nog is het een grote aanrader.

Wat zijn jullie aanraders voor mij? (kom niet met Lost (zie blogtitel), Grey's Anatomy, Charmed, 4400 etc. xD)

8 opmerkingen:

Unknown zei

Ik ben niet zo van de series :P

Maar dank voor de tip XD

Anoniem zei

Het klinkt een beetje als X-Men, maar dan anders. :) :P

En ik volg eigenlijk haast geen series, het ligt er ook aan wat voor series je wilt... misschien is Alias wel wat voor je, dat is een soort spionage serie. (Iets van 5 seizoenen lang en al afgesloten.) Of Supernatural, over twee broers die bovennatuurlijke zaken oplossen.

Anoniem zei

is the nine niks voor jou mich> of was je dat al aan het volgen?

Micheloz zei

@Cynthia: tis X-men maar dan realistischer =D
Alias vind Margo helemaal te gek.

@Jurgen: The Nine ga ik binnenkort wel volgen met Margo, leek me interessant.

Anoniem zei

Bij heroes denk ik toch meer aan een nummer van david bowie;)

Micheloz zei

Mjah...dat snap ik. Maar je moet t vanavond maar gaan kijken, echt waar!! Woaaah!!

Anoniem zei

niks voor mij joh, je kent me:p

Micheloz zei

Hmm...nee misschien niet. Maar je weet maar nooit Rick. Lost zou jij waarschijnlijk wel gaaf vinden. Als je er eenmaal mee begonnen bent.