juni 15, 2007

...wegen het zwaarst

KLAAR!! Zo goed als...pfff...maandag tentamen gehad, ging wel goed geloof ik. Tegelijk ook allerlei opdrachten in geleverd. De volgende dag ook. Daarna heel hard zitten werken aan gebarentaal, woensdag ook en donderdag ook. En toen laat in de middag het tentamen zelf. Ik was eigenlijk nog best zenuwachtig maar had wel echt hard geleerd. Het duurde uiteindelijk iets minder dan 8 minuten (had er max. 10, daarna puntaftrek. Nu punten erbij) en ik heb het sowieso gehaald zei ze. Nu nog wachten of ik ook een certificaat verdiend heb...maar dat denk ik niet.
Vandaag is mijn zusje jarig, dus wordt t vanavond druk. Zondag vaderdag en t geld is weer op xD
Oh ja, woensdag heb ik mijn brommer naar de fietsenmaker gelopen (ja, ik kreeg een lekke band onderweg) en toen ik net mijn brommer op t station op pikte, was ie weer lek. JEEJ!! -_-
Quality!
Bijna vakantie...nog een eindactiviteit op een school voor Zeer Moeilijk Lerende Kinderen vrijdag, maandag presentatie, dinsdag eindgesprek SLB en dan donderdag nog een individuele presentatie over een eindopdracht. Dan is deze jongen klaar en heb ik hopelijk mijn -P- oO

4 opmerkingen:

Unknown zei

Ik hoop t ook voor je!

Micheloz zei

Dank je!!

Anoniem zei

Toi toi toi! Succes ermee Mich ^^.

Micheloz zei

Jij ook met je kaak nogmaals!