juni 09, 2007

De laatste loodjes...

Gisterenavond gezellig met wat vrienden en mijn vriendin de stad in geweest en we hebben vrijwel de hele avond in de pub van de Drie Gezusters gezeten, was erg leuk.
Nu breekt de zoveelste dag van mijn harde ploeteren voor school aan. Maandag heb ik mijn enige schriftelijke tentamen en daar ben ik vandaag mee begonnen. Dat valt gelukkig wel mee maar ik heb nog een hoop opdrachten, reflecties en projecten die af moesten/moeten en door al t getyp heb ik RSI-verschijnselen. Dat is niet makkelijk als je nog van alles moeten typen.
En dan donderdag nog tentamen gebarentaal. Dat is ook erg veel! En terwijl ik afgelopen vrijdag mijn laatste les van t jaar heb, ben ik voorlopig nog niet klaar. Na mijn tentamens heb ik nog twee presentaties, één eindgesprek en twee activiteiten op een speciale school.
En viel net bijna in slaap... -_-

Hoe is t bij jullie?

13 opmerkingen:

Unknown zei

Klinkt erg fnuikend :(
Succes iig!

Micheloz zei

Dank je!

Anoniem zei

Oei, dat is nog wel even flink aanpoten.. :( Succes ermee!

Ik heb volgende week woensdag mijn eindbeoordeling en ik ben de laatste tijd bezig geweest met het inhalen van opdrachten, want ik loop behoorlijk achter. Het is alleen zo moeilijk concentreren, eigenlijk wil ik er nu gewoon al vanaf zijn.

En donderdag is mijn kaakoperatie al, dus volgende week wordt erg spannend voor me. Ben al best nerveus. ><

Micheloz zei

Oeeh ja, dat helpt ook niet natuurlijk, succes daarmee!
Ik heb t nu ook wel gehad. Heb nog één dag en moet nog van alles doen. Ik werk nu nog door zodat ik morgen wat meer tijd heb maar goed...ik zie wel waar t schip strandt. Jij ook succes Cynthia.

Anoniem zei

succes ermee, ik heb vakantie nu, wil je verder niet jaloers maken of zo;)

Pauline zei

met mij is het ook slecht! oh oh oh wat zijn we zielig!!! En ik kwam er ook nog achter dat ik mijn paspoort naar de visumdienst heb opgestuurd dus dat ik helemaal geen ID heb!! misschien mag ik het hele tentamen dus niet eens maken!
Grrrr

Micheloz zei

Moet je morgen gewoon regelen op school Pauline! Dan is een OV ook goed denk ik...

@Rick: gebeurt niet xþ ik heb straks vakantie. +)

Pauline zei

niks ov ook goed. Ik zit nu op school omdat ik dacht dat de pvb nu al ingeleverd moest worden :s en ik mag de tentamens maken, die worden apart gehouden met de rest. Dan moet ik een brief naar de examencommisie schrijven en als het dan goed gekeurd wordt dan pas worden mijn tentamens nagekeken. Duurt nog wel ff dus.
-x-

Micheloz zei

Hmm...balen zeg! Naja je mag hem maken he! Ik dacht dat de PvB ook vandaag ingeleverd moest worden maar Nynke heeft me behoedt! =P

Anoniem zei

Hmm...ik mag nog een paar dagen... donderdag assessment, volgende week tentamens, de week erna nog een... Maar ik heb nu toch al wel een beetje vakantie min of meer :)

Anoniem zei

Oh, ik was alweer vergeten dat ik donderdag de uitslag krijg van mijn examens en zo

xD Stress-loos dus ... té stressloos eigenlijk

Anoniem zei

ik hoef niets meer te doen, lekker alle schoolspullen weggooien of verbranden

Micheloz zei

@Eline: Wat denk je?