juni 02, 2007

TeH HoRrOr!!~111

Margo vertelde mij van de week een nogal lijp, eng en smerig verhaal:
Het huisgenootje van Margo en daar de moeder van, en daar een collega van en daar weer een vriendin van heeft een dochter van 16. Deze mensen wonen hun hele leven al in Friesland en dus ook deze jongedame. Toch ging ze een keer helemaal naar Maastricht, naar een vriendin. Heel gezellig, ze zijn uit geweest wat heel leuk was. Er liepen verschillende leuke jongens rond en met eentje klikte het wel goed. Ze gingen samen naar het toilet en hebben daar enkele seksuele handelingen verricht waaronder ook 'gewoon' sex. Hij vroeg ook of ze met hem naar zijn huis wilde, hij woonde net over de grens in Duitsland. Maar dit ging niet, want ze moest echt met die vriendin mee terug.
Alles goed, ze ging weer terug naar Friesland en er was niets aan de hand. Totdat ze een tijdje later allemaal vlekken op haar lichaam kreeg. De huisarts had het nog nooit gezien en deze stuurde haar dus ook door naar de dermatoloog. Deze stond erg te kijken van de huidaandoening maar had eigenlijk geen idee wat het was.
Een tijdje daarna werd ze opgemeld door de dermatoloog met de uitslag...hij wou het haar graag persoonlijk vertellen.
Wat bleek nou, ze had iets wat echt zeer, zeer zelden voor komt bij mensen...levende mensen wel te verstaan. De vlekken die zij had komen alleen op lijken voor; dode mensen.
Had ze iets raars gedaan de afgelopen? Nee niet echt...Ja of...ze was één keer naar Maastricht geweest en had daar wel wat dingen gedaan met een jongen.
De politie is meteen gebeld en ze hebben meteen het huis doorzocht van deze jongen. Eenmaal daar vonden ze twee lijken van jonge meisjes, ongeveer even oud als dat meisje.
Van die jongen had zij die vlekken gekregen door middel van uitwisseling van lichaamsvocht. Mogen jullie raden hoe die jongen aan dat lijkenvocht is gekomen...

14 opmerkingen:

Anoniem zei

broodje aap?

Anoniem zei

Nee, echt gebeurd. Verhaal komt niet van tv af ofzo...tis een waargebeurd verhaal.

Unknown zei

Aaaaaaaaaaaaawkwaaaaaaaaaard

Anoniem zei

...dit zijn niet de reacties die ik had verwacht. -__-

=P

Anoniem zei

Vies jongetje. Bah. :S

En verder weet ik even niet zo goed wat ik moet zeggen. XD

Pauline zei

gadsie!

Anoniem zei

Ja ik weet ook echt even nie wat ik moet zeggen... Hoe ontspoord kunnen mensen raken?!

Micheloz zei

Mjah, vooral omdat het een jongen is van onze leeftijd. Beetje erg hoor, vooral omdat dat meisje dus net de dans is ontsprongen. Zij had er ook kunnen leggen en misschien daarna nog meer mensen.

Pauline zei

leggen? dat is niet echt nederlands he! :P

Anoniem zei

ik heb dat verhaal ooit op school gehoord :S volgens mij, ik heb t iig ook echt al gehoord... toen dacht ik ook echt zo van awkward :S

Micheloz zei

Pauline...dat moet uiteraard liggen zijn, ipv t platte dialect-leggen. Jij met je Nederlands.

@Linda: mjah misschien een soortgelijk verhaal. Of hetzelfde...dat weet ik niet.

Anoniem zei

het is wel erg erg toevallig dat ik dit verhaal nu de afgelopen 3 maanden al tig keer heb gehoord, elke keer van iemand anders, en iedereen kent dit meisje 'viaviavia'...
overigens bij sommige was het een volwassen vrouw, die bijna bij die jongen in duitsland was gaan wonen..
en bij weer een ander kwam dit meisje gewoon uit denbosch..
ow en volgens weer iemand anders was het meisje in berlijn uit toen ze seks had met een oudere man..

Micheloz zei

En wie is anoniem?

Dit soort verhalen gaan heel snel. Het kan zijn dat het toch een broodje aap is maar het kan ook zijn dat het een waar gebeurd verhaal is alleen dan aangedikt door alle versies die zich de ronde doen.
Aap of niet, het blijft een freaky verhaal.

Anoniem zei

Ah gadverdamme, maar goed dat ze inderdaad niet met hem mee is gegaan naar z'n huis, wtf .... Wat een ziek persoon .. ! Maar niet zo ziek als die mensen in Groningen die andere mensen in gingen spuiten met hun aids ofzoiets..

Echt, sommige mensen .. T_T