november 02, 2007

Ontwikkelingen

Weer een ouderwetse log over wat voor zaken er gebeurd zijn en staan te gebeuren. Ik heb gisteren met JH en Laurentz mijn nieuwe, tweepersoons bed in elkaar gezet. Wat een klotekarwei maar goed, hij staat en ik kan erop liggen. Vanavond Margo naast me, kijken of het bed goed in elkaar gezet is zodat we er met zijn tweeën op kunnen Oo
Verder vanavond feestje voor vrienden van hier...vrienden van de vakantiegroep begonnen al te klagen en te zeuren en te steunen, te huilen en smeken maar ik ben stoicijns. Dat gaat niet lukken =P
Verder heb ik volgende week eigenlijk ook gewoon vrij. Ik moet mijn punten ophalen maar heb verder geen les dus ik heb dan mijn tweede vrije week. Heerlijk, ik ga me echt gruwelijk vervelen xD
En dat was t weer...echt een boeiende log. Volgende keer doe ik weer een actueel thema, daar kunnen we lekker over discussiëren. Levert meer reacties op en dan is het net alsof het heel druk is hier. ^^

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeeuj gefeliciteerd met je beddeke! (Hij staat en ik kan erop liggen klinkt trouwens best wel vaag als je het uit de context haalt XD)

Ik zag ze al op HVA reageren, ghehe. Wel jammer voor ons misschien, maar ook voor jou!! Puh, geen cadeautjes XD!! In onze groep zijn we sowieso een beetje vaag in het vieren van onze verjaardagen, nietwaar? Ik noem bijvoorbeeld het fenomeen van vijf mensen op één dag. :P

Oew je punten voor je tentamens bedoel je? Spannend! Of weet je eigenlijk al wel dat je het gehaald hebt?

(Nee echt, blog maar gewoon helemaal niet meer, want dit is totaal zinloos zo.)

^__^

Micheloz zei

=P

Ja, klopt, tis ook echt jammer voor mij, ik weet t. Maar ik zie jullie volgende week vrijdag dus dan zal ik t wel te horen krijgen.

Tentamenpunten terug mjah...ik kan nog niet met zekerheid zeggen of ik ze allebei gehaald heb maar één sowieso wel denk ik.

Anoniem zei

Tsss.... wij waren niet uitgenodigd. Had je te weinig bier staan ofzo? >:( ;-)

Anyways, congratz met je bed :-p staat ie nog na de nacht of slaap je nu met je matras op de grond? ;-)

En al zin in vrijdag?! :-D Oh, en de DS al opgeladen? ;-)

xje