maart 26, 2006

Dagje weg

Efteling in een notedop:

- Oost West, Asbest
- PIRANHA!!!
- Bon (bekende oninteressante Nederlander): Brunie Heineken ... of hoe je t ook schrijft! (vrouw die Helen Helmink in GTST deed)
- Enorm hard in Monsieur Cannibal
- Roze donut voor Marijn
- Water
- Jurgen die na een half uur opmerkt dat Brunie Heineken in de rij staat naast ons, nadat ik t al had gezegd =P
- Laurentz en ik die bang zijn (o.O) voor een jongetje voor ons in de rij bij de Fata Morgana en hem alle ruimte geven.
- Duffe foto's van Laurentz, hyperactieve foto's van Marijn en mij, lachende foto's van Jurgen
- Marijn die alle "nieuwe" dingen in de Efteling fotografeert ([kuche]dwang-neurose[/kuche])
- De kapotte Python, Bob en de minder valideke in de Carnavalfestival
- "Meneeer!! ZIJ KRUIPEN VOOR!!" (klein snotjong bij de Vogelrok)
- De enorme warmte!
- Fuufufufuuuufufufufuf Feel the Love Generation!!
- DE DROOOOOMSHOW!!!
- Als je Jurgen en Laurentz heet en je zit bij Marijn en Michel in de auto, heb je dubbel peeeech!!

En natuurlijk:
- onze allerliefste, leukste, schattigste, spontaanste, vrolijkste klagenootjes van het JBC tegen komen.. :) (voor de leken: Eline, Stephanie...enne...dinges...eeh...Oh ja Helene xþ)

Mjaaah t was wel leuk!

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm.... ik kan inderdaad niet zeggen dat ik het fijn vond nee...:P maar ik heb erdoorheen kunnen rijden..:) weer een overwinning voor de jonge automobilist :P... nee ik vond het ook echt keigezellig... Als ik al die punten zo lees, dan had ik inderdaad alleen in de auto dubbel pech :P:)

Anoniem zei

Volgens mij ben je 1 puntje vergeten. Ik voeg het wel even toe:
- onze allerliefste, leukste, schattigste, spontaanste, vrolijkste klagenootjes van het JBC tegen komen.. :)

Micheloz zei

Nooou daar ben ik 't...oke ben ik t wel mee eens ^_^ Helene I pressume?

Anoniem zei

Haha, jullie hadden lol, volgens mij was het echt van 'daar had je bij moeten zijn' :-P

Micheloz zei

Ey Mies ^_^

Mjah t was echt leuk geweest alleen ik vermoed(!) dat Jurgen, Marijn en Laurentz gek werden van 't feit dat ik alleen maar in de Piranha wou xD Maar de Piranha is veeeet!! (alleen ik werd steeds t meest nat, net als de vorige twee keer dat ik met o.a. Marijn naar de Efteling ging)

T was leuk ja =) (en leuk dat je hier komt ^^)

Anoniem zei

LOL

Mja, klopt wel...

OEH, NIEUW *KLIK*

Micheloz zei

Nieuw? Klik? o.O

Anoniem zei

@ Mies3: Ja, is wel gezellig hier! Ik snap niet waarom ik er pas zo laat achter kwam dat dit bestond :P

Anoniem zei

We (ik) vond het niet erg om nar de piranha toe te gaan hoor :).. Ik vind het inderdaad ook wel een vette attractie.. en ach, nat worden is zo erg nog niet ;):)... inderdaad iets waar je bij moest zijn... Het was echt gezellie :)

Anoniem zei

en ik wordt weer niet uitgenodig:(

Micheloz zei

Rick...ik word met dt...wanneer leert Nederland het nou een keer?
En voor de uitnodiging moet je bij Jurgen zijn! Maar anders waren we met zijn vijven en das natuurlijk ook niet echt optimaal! Maar goed...gomen gomen!
@Mies1: tjaaa t staat al lang in mijn MSN naam hoor ;)

Anoniem zei

Ja ja het was mij..Helene :) Was echt een rlxd dagje he. Kort wachten, lekker weer en VEEL BN'ers :P. Tot volgende week vrijdag allemaal!

Micheloz zei

Wie hebben jullie dan allemaal gezien van BN'ers?

Anoniem zei

Ja dat vroeg ik me ook gelijk af... en zijn het wel leuke bn`ers? wnat ik zit nou bv niet echt op patty brard te wachten om eerlijk te zijn :P:)

Anoniem zei

Nu maar een keer met mn naam erbij ;) Had niet gezien dat dat kon. Maar wie wij hebben gezien: Inge de Bruijn, Joop van Tellingen, Belle Perez, .... de la Haye. En wij staan met Joop van Tellingen op de foto, gemaakt door een fotograaf van de story.. Dus houdt deze goed in de gaten de komende paar weken!... Kijk nu al uit naar volgende week vrijdag! Wordt leutig!

Micheloz zei

Hmm wij hebben echt alleen Brunie Heineken gezien =S En die flippo van Lijn 4, die waus die altijd bij Jack Spijkerman belachelijk gemaakt wordt.
Inge de Bruijn had ik ook wel willen zien =D En Belle Perez ook, maar daar werd je in de wachtrijen helemaal mee dood gegooid.

Anoniem zei

Zo erg was dat toch niet :P:)... En inge de bruin had ik inderdaad ook wel willen zien... sympathieke meid :)

Anoniem zei

Sympathieke meid?! Dat vond ik wel meevallen. Ze ging op de foto met kindjes, waar een neplach nog net vanaf kon. Vervolgens wilden 3 dikke wijven met haar op de foto en toen reageerde ze gewoon helemaal NIET! Fans zijn alles toch?! :)

Anoniem zei

Nou inderdaad...leuke vrouw...(jij dan Helene: 3 dikke wijven...nou nou nou nou)

Anoniem zei

Nou mies.. ik vertel je.. Dat kon je echt GEEN vrouwen weer noemen. En vrouwen die je geen vrouwen kunt noemen zijn wijven :-).. Of heb ik het nou aan het verkeerde eind?

Micheloz zei

*blubber*

Haha vooruit, je hebt gelijk. Zag je er geen vrouw in?

Maar tis wel zielig want misschien kunnen ze er wel helemaal niets aan doen.