maart 17, 2006

Knal

Waarom knallen allerlei vrienden met hun wagens tegen iets aan?

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh echt? Wie doet nou zoiets zeg...T zal wel een virus zijn ofzow :)

Micheloz zei

Jij niet alleen, Laurentz ook ... tegen de wagen van Jan-Hein.

Anoniem zei

Ow... dan doe ik het liever op mijn manier :P:):S

Anoniem zei

Haha wat een apen:P Ik had vandaag eerste rijles en ben nergens tegen aan gereden:D

Micheloz zei

Ja Rick maar jij hebt misschien net de versnellingspook mogen aanraken =P hoe ging t?

Anoniem zei

Weet je waarom ze het rijles noemen rick :P... Je hebt een slechte instructeur als ze je in de eerste les al ergens tegenaan laten knallen :P:)

Anoniem zei

ik heb hem wel mogen aanraken hoor(de versnellingspook) Maar vond het eigenlijk leuker als ik had verwacht!

Micheloz zei

Mjah dat hoor ik heel veel. :) Ging t goed?

Anoniem zei

OWNED @ Jurgen & Laurentz

Anoniem zei

...*zucht*... :P:)