maart 05, 2006

Feest

Vanaf 2 gymnasium tot en met 5VWO hebben Jan-Hein en ik sowieso elk jaar een eindfeest gehouden, wat altijd heel leuk is geweest.
In de tweede was het nog bij Niels Verhoeven thuis en in de derde bij Kris maar omdat per 4VWO zowel atheneum als gymnasium bij elkaar gevoegd waren hadden we veel meer mensen om op te hokken (haha). Dus in de vierde werd het Het Wapen van Rosmalen, ik geloof €18,- voor de hele avond zuipen en hetzelfde betaalde je in de vijfde maar dan in Den Beer, ook in Rosmalen.
Afgelopen jaar heb ik gezegd tegen Jan-Hein dat het keivet zou zijn als we nu ook een 6VWO eindklapper (lame) zouden houden maar JH zag dit niet zo zitten i.v.m. andere examenfeesten blabla.

Nou besloten we afgelopen november om toch nog een feest te houden, maar dan als een soort reunie. We hebben toen mailtjes rond gestuurd met de vraag om mensen er zin in hadden en de reacties waren enthousiast.
Toen is het eigenlijk een tijdje links blijven liggen omdat we geen locatie konden vinden waar we konden afkopen (dus p.p. = hele avond gratis onbeperkt zuipen) maar afgelopen maand hebben we het toch, via Laurentz' familie, kunnen regelen bij de Maaspoorthallen.
We kregen een datum voorgelegd, begin maart, en dan moesten we doorgeven of het door zou gaan en hoeveel man. Vol goede moed gingen we ervan uit dat er zeker wel weer 100 man zouden komen, zoals de jaren ervoor.

Maar nu, een halve week voordat we de optie moeten laten vastleggen, valt het gruwelijk tegen. Sommige mensen hebben afgezegd waarvan sommige onverwacht. Best wel wat mensen waren heel erg enthousiast en riepen dat ze kwamen maar schijnbaar leest iedereen maar het eerste deel en vergeten ze de rest. Want ik heb er ook bij gezet dat er eigenlijk vóór 8 maart betaald moest worden omdat het anders moeilijk zou gaan worden.
En een hoop mensen hebben niet gereageerd...

En nu vraag ik me af: als mensen twee keer zo'n mail krijgen en als ik het ook zelf tegen ze zeg, waarom ze dan nog steeds niets hebben over gemaakt.
Natuurlijk kan ik aannemen dat ze betalen, vooral van de mensen van oud-6VWO, maar daar hebben we niets aan als straks uiteindelijk alsnog 20 man afzeggen.

Tot nu zitten we op 8 mensen waarvoor betaald is...terwijl er tig mensen hebben toegezegd.
Dus vertel het mij maar...
Dit is geen aanval op iemand maar ik baal er wel van.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja... wat kun je ervan zeggen... Veel mensen hebben toegezegd... tja, mss willen zij er wel gewoon niet de moeite insteken die jij wel wil... ik kan me voorstellen dat ze liever het geld zo geven dan dat ze het overmaken naar een rekeningnummer.. Ze hebben nu allemaal een leven waar het jbc niet of nauwelijks meer een rol speelt. Mss willen ze wel, maar willen ze er gewoon niet de moeite voor doen. Als dat zo is vind ik het trouwens wel stom. Als je a zegt, moet je ook b zeggen/doen. Dus bij deze voor al die mensen die het hier lezen.. stort nu op giro... :P:)

Micheloz zei

Niemand leest dit... xD

Nou ja ik zie de meesten niet meer dus het moet wel zo.
Vandaag (of ondertussen gisteren) hebben we een hoop mensen (geprobeerd) gebeld en veel mensen zouden betalen maar daar zijn er tot nu toe maar 2 van binnen =S
Ik zal echt mijn best moeten doen om het door te kunnen laten gaan aangezien Laurentz opeens heel streng is.

Anoniem zei

Dat kan ik me van zijn kant inderdaad wel voorstellen... ja er is idd maar een optie, en dat is door blijven gaan met de mensen te pushen... Ik weet het, jij moet ervan balen dat het alleen maar van een kant komt op dit gebied, maarja...dat gevoel heb ik ook wel eens. Nouja.. je kan in ieder geval niet zeggen dat je er geen tijd voor hebt... :$:)

Micheloz zei

Nee idd... -_-
Maar net als Daf enzo daarvan had ik t ook wel fijn gevonden als die al hadden betaald. =( Alleen Christian heeft van die groep nog maar betaald.

Anoniem zei

Daar heb ik om eerlijk te zijn ook geen verklaring voor.. Mss wordt het wel gedaan as we speak :)... En tja, ik kan ook niet zeggen wat er omgaat bij al die mensen die het wel zeggen maar niet doen. Hoe zit dat trouwens? wanneer moet je het definitief laten weten enzo?

Micheloz zei

Morgen vragen we een week uitstel voor meer duidelijkheid.

Anoniem zei

Oke... Nouja, hou me een beetje op de hoogte en mocht je nog wat hulp nodig hebben om het `vriendelijk aan de mensen te vragen`, dan moet je het maar zeggen. Ik hoop in ieder geval echt dat het allemaal doorgaat de achtste.

Anoniem zei

Maar misschien hebben die mensen die nog niet betaald hebben, wel iets NOG belangrijkers/leukers te doen heel de dag dan op dit super interessante forum te posten.. ;)

Micheloz zei

Ondertussen hebben er al meer mensen betaald en beloofd te betalen en bla bla

@Anony: Sterf een eenzame dood! :P