maart 02, 2006

Peking Express


Ik ben echt gek op tv-programma's en ook enkele reality-programma's gaan er bij mij heel goed in. Dan heb ik het niet over lage niveau-programma's zoals Big Brother, Hotel Big Brother, Big Diet etc maar over programma's die echt spannend zijn om te volgen, zoals Expeditie Robinson en Peking Express.
Voor de eerstgenoemde heb ik me afgelopen november ingeschreven maar (helaas) niets meer van gehoord. De laatstegenoemde begint zondag, tot mijn grote vreugde, weer!
Ik volg dit programma al vanaf het eerste seizoen en ook nu ben ik weer superbenieuwd! Alleen al de theme-song van Peking Express geeft me elke keer weer kippenvel!

Vrijdag begint overigens Wie is de Mol? ook weer en ik denk dat ik dat ook eens gaan volgen, aangezien ze Charmed wéér (Net5 he) van de buis hebben gehaald en nu Lost verder gaan uitzenden. Maar van Lost loop ik ong. 9 episodes voor dus dat zijn 9 weken herhalingen voor mij.

^_^ Kijken jullie ook?

Op de foto zien jullie overigens deelnemers van...twee jaar geleden (Hans & Rani, was ik groot fan van)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja... k moet bekennen dat k nie echt een `serie volg` type ben, maar inderdaad had ik ook gezien dat peking express weer begon en mss is het wel iets om dat een keer te kijken.. kijken wat het is... ik heb laatst een aflevering van de oude `wie is de mol` zitten kijken en op zich lijkt me dat ook wel iets hebben. Ik zal dus eens kijken.. ;):)

Anoniem zei

yoo michel.. lache man, ik had me ook ingeschreven voor expeditie robinson :D helaas.. ook niets van gehoord, maar ik ben benieuwd of ik t wel goed had gedaan...

(vraag me niet hoe ik op deze site kwam, het stond in je msn-naam :P)