maart 09, 2006

Studie

Ik ben dan wel gestopt maar het wordt nog moeilijk om een nieuwe studie te vinden. Er zijn een hoop studies die me wel interesseren maar niet om de rest van mijn leven te doen. Anderen studies vereisen een toelating en ik weet niet of dan wel goed genoeg ben. Dan heb je nog HBO Pedagogiek maar ik heb het met een oud klasgenote hierover gehad en ook deze studie lijkt me nog te theoretisch. Ik zie het gewoon niet zitten om elke week keiveel te lezen.
Dan heb je nog de PABO. Het lijkt me wel leuk om kleutermeester ofzo te worden, meester op een basisschool alleen die studie schijnt zo makkelijk te zijn dat dát misschien ook wel weer zonde is...

Ik denk dat ik binnenkort ff 't JBC in loop om wat studiegidsen door te kijken daar. Zal meneer Mossou niet erg vinden.

Oh ja ik heb ook een studiegids van de HKU aangevraagd...wie weet.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tja... je hebt er de tijd voor en ondanks dat je er al vaak naar gekeken heb, adviseer ik inderdaad om nog eens een keer goed te kijken.. mocht je om advies verlegen zitten dan kan ik je dat mss wel geven :).

Anoniem zei

Haaa Michel dan moet je wel langskomen he als je naar het JBC komt ;D Moet je mij maar eens opzoeken!!! ^^

Micheloz zei

Aaaaah Enlie!! =P
Ik kom je opzoeken! =D Cool dat je hier ff kwam xD