maart 23, 2006

Juichen!!


Een half uur lang heb ik met een grote glimlach gezeten en 5x hard geschreeuwd!
Tijdens de halve finale van de Gatorade-cup tussen Ajax en Roda JC was het lang niets aan. Totdat Oper voor Roda JC de 0-1 scoorde door een gruwelijke fout van Maduro. En terwijl ik zat te hopen dat Ajax toch nog 1-1 zou scoren, zat mijn vader Huntelaar en Maduro af te zeiken (op een lacherige manier) en te hopen dat Ajax onderuit zou gaan, de sadist. Ik ben een echte Ajacied dus toen uitgerekend Huntelaar, die we de hele wedstrijd niet gezien hebben, met een prachtige omhaal de 1-1 scoorde in de 94e minuut (eigenlijk de allerlaatste aanval van de wedstrijd) kreeg ik bijna tranen in mijn ogen van het lachen. Ik zat echt te schreeuwen van het lachen en juichen en mijn vader wist niet hoe die het had. Dus een half uur verlenging. Na 5 minuten scoorde Babel (die mijn vader en ik allebei niet mogen) de 2-1: ik weer keihard schreeuwen. Maar toen scoorde Lindenbergh een eigen goal waardoor Roda JC op 2-2 kwam: mijn vader keihard lachen...maarrrr...het was buitenspel van een speler van Roda dus AFGEKEURD!!! Ik weer keihard lachen xþ En toen scoorden Babel en tenslotte Huntelaar (na zeer sociaal afleggen van de Griek Charisteas) nog de 3 en de respectevielijke 4-1 voor Ajax. Ik blij, mijn vader lachen omdat het zo raar is afgelopen.
En tenslotte werd ik steeds chagrijniger omdat SBS6 met hun kut Hart van Nederland, Paulus Pietsma en Showbizzcitynieuws een uur later pas de reacties lieten zien, gepresenteerd door de "vakman" Hans Kraaij Jr.

Dus...maar Ajax wel mooi door en ik een leuke avond!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh man, dat gezicht van Huub Stevens toen Huntelaar die goal maakte.. onbetaalbaar ;D

Micheloz zei

Hehehe hij moest wel lachen omdat t eigenlijk echt niet kon gewoon!

Anoniem zei

Ja, echt, te mooie wedstrijd was 't!

Gewoon tot in de laatste minuut blijven proberen, Huntelaar snapt ut!
Kei vet, met zo'n onmogelijke omhaal :P Ik heb ook echt smalend Roda JC gelasterd XD

Muha! Ajax cupfighters!!!

Micheloz zei

Dadelijk gaan ze tegen PSV echt ten onder met 5-0 xþ