maart 21, 2006

Klare Wijn


Wat heb ik een hekel aan die vent. Heeft hij nou echt geen verstand? Of medemenselijkheid?
Ik vind dat hij nu echt doorslaat...hij staat nu op, ik geloof, 6 zetels wat betekent dat er toch een flink aantal mensen het met hem eens zijn. Maar ik vind dat wat hij nu voorstelt echt alles slaat. Ik vraag me af waarom zo iemand niet bij zichzelf te rade kan gaan en nadenkt over medemenselijkheid en medelijden. Je moet mensen toch helpen? Ik blijf erbij dat Nederland van niemand is en tegelijkertijd van iedereen. Net als alle andere landen en ik vind dat niemand het recht heeft om iemand anders toegang te ontzeggen tot een bepaald stuk land. Want daar komt het wel op neer...lang geleden zijn er mensen geweest die lijnen hebben getrokken door continenten en zo zijn de landen ontstaan.
Hij wil nu ook dé wet gaan wijzigen die ervoor zorgt dat het niet compleet uit de hand loopt. Eerst stookt hij het vuur op door de Deense cartoons ook op zijn site te zetten, pure provocatie...en dat is ook zijn bedoeling, en nu dit weer.
Ik hoor niemand meer klagen over Pim Fortuyn en zijn bedoelingen.

Wat vinden jullie ervan?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik ben het met je eens... die vent is echt niet goed bij zijn hoofd... goed ik kan ook niet zeggen dat ik blij ben met alle moslims in nederland, maar ik zou het nooit zover laten komen in mijn hersenen dat ik zoiets uberhaupt kan denken... die vent is gewoon niet lekker... klaar!