maart 31, 2006

En het is weer zover...

Ik werk weer bij de Albert Heijn.

Vanaf week 16/17 werk ik ong. 20 uur per week (kan af en toe meer zijn) bij de Albert Heijn op de Maaspoort: mijn oude werkplek dus.
Dan werk ik op houdbaar (gewoon alles vullen) en op vers (gewoon...alles vullen)

Of ik t leuk vind: nee
Of ik t fijn vind: ja
Nee omdat ik nog steeds geen zin heb om te gaan werken
Ja omdat ik nu eindelijk werk heb en iets te doen en omdat ik dan €380,- per maand ga verdienen + €155,- van mijn receptionistenwerk + zakgeld wordt: bijna €600,- per maand.
Wel relaxed zou ik zeggen!

Ik heb een nieuwe PC nodig, moet vakantie en Lowlands betalen, autorijlessen sparen en gewoon een keer wat leuke dingen voor mezelf kopen, zoals DVD-boxen, spellen, PS2 (wil ik al heel lang), DDR voor op de PC of PS2 etc. etc.

Eindelijk een keer goed geld verdienen. Komen jullie dan zoveel mogelijk langs? Verveel ik me tenminste niet... xD

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed zo... :)... en ja ik kom wel ooit een keer langs... ligt toch op de route :S:P:)

Anoniem zei

Hèhè, feli man, eindelijk geld verdienen

Micheloz zei

-_- Ik juich van vreugde: jeej

...

Anoniem zei

Ik zit ook in geldnood! Wil ook alles hebben maar godver, heb geen baan en van mijn kleedgeld valt ook weinig te kopen ;P

Moet echt eens beginnen aan mijn drumsteluitbreiding ... =)

Ik heb al keiveel winkels afgelopen voor een baan, maar ze hebben bijna geen mensen nodig. Nu hoop ik in de vakantie ergens in een cafeetje te kunnen werken, lijkt me heel leuk ... Bah, ik zoek nog