maart 13, 2006

't Wereldje

Op www.vi.nl heb je een sectie genaamd 't Wereldje, waar allerlei semi-grappige verdraaide uitspraken, woordgrappen etc. over voetbal van bezoekers komen te staan. Zelf heb ik al twee keer iets in gestuurd maar mij vinden ze schijnbaar niet grappig genoeg. Terwijl dat die grappen negen van de tien keer ook heel dom zijn, vooral de steeds terugkerende woordgrappen.
Maar nou vond ik deze vandaag wel leuk:

- Met bloed, een Zweed en tranen haalt Ajax de volgende ronde.

(een Zweed fluit morgenavond de wedstrijd van Ajax tegen Inter in de Champions League en volgens de statistieken is dat gunstig voor de Ajacieden)

Ik moet bijna nooit lachen om die uitspraken maar deze toverende wel een glimlach en een lachend geluidje tevoorschijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

T heeft nie mogen baten... met bloed, een zweed en tranen hebben ze toch verloren...

Anoniem zei

ZE WILLEN MIJ OOK NOOIT HEBBEN!!!!1