april 05, 2006

The 4400

Er zijn, denk ik, maar weinig mensen die deze serie kijken. Het komt elke zaterdag om 21:00 u ná Koppensnellers (het "nieuwe" programma van kwal Spijkerman) op Talpa. Toen ik de trailers een paar maanden geleden zag leek het me wel een vette serie maar in het begin viel het een beetje tegen. Er zat niet zoveel spanning in en de eerste afleveringen bevatten weinig verhaal. Maar nu wordt de serie steeds beter, er komen wendingen die je niet verwacht en het verhaal breidt zich uit. De acteurs zijn erg goed en je ziet dat er goed wordt opgebouwd in de serie.
The 4400 begint met iets wat lijkt op een komeet dat de op de aarde afstormt. Special agents van een organisatie genaamd NTAC gaan er op af en zij en een hoop andere mensen zien een soort enorme lichtbol boven een meer hangen. Na een geweldig licht komen er opeens duizenden mensen uit. Het zijn 4400 mensen die de afgelopen 50 á 60 jaar spoorloos zijn verdwenen. Ze herinneren zich niets en het is voor hen alsof ze gisteren zijn verdwenen. Vanaf dan begint het verhaal. Sommige van de 4400 hebben speciale gaven gekregen en het verhaal ontwikkeld zich. Een zoon van NTAC-agent komt door een ontvoerde neef uit coma, een van de The 4400 begint een speciaal centrum etc.

Uiteindelijk een echte aanrader die ik maar even deel met jullie. Talpa kan het wel ... (want ook Expeditie Robinson en Van Speijk zijn goede series) Posted by Picasa

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Lijkt me wel cool ... Maar ik vergeet dat toch steeds te kijken, of ja, zaterdagavond zit ik vaak achter de pc ;P
Mijn vrijdagavond is ingeroosterd voor Medium om half 9 op Net 5, nogal duidelijk waar het om gaat .. En toevallig komt daarna Lost en omdat ik zo lekker in het waterbed van mijn ouders lig kijk ik dat ook altijd tot half 11 en dan ga ik naar bed ^^

Kus, Enlie

Anoniem zei

van speijk is relaxt

Anoniem zei

Ik heb het ook altijd gezien... die voorstukjes, en je had het er al een keer eerder over... Een goeie serie dus... nou, is mss weer iets voor als ik er ooit tijd/zin in heb op de zaterdagavond.

Micheloz zei

hmm als je nu gaat kijken kom je te laat binnen, dan zou je de eerste afleveringen moeten downloaden.

@Enlie: Lost is tha b0mb! xD

Anoniem zei

Ik zeg ook... als ik de tijd/zin heb om het zaterdagavond te gaan kijken :)... Voor nu zit ik goed op zaterdagavond met koppensnellers :)

Micheloz zei

Koppensnellers is kut, Spijkerman moet sterven!
En The 4400 komt ná Koppensnellers.

Je moet op zaterdagavond om 20:00 geen Spijkerman kijken maar Paul de Leeuw, die is echt ZOVEEL grappiger en zijn show is echt veel beter.

Anoniem zei

Ghi =P
Ja heb zo'n vriend en die is heeeeeeeeelemaal obsessed en hij maakte mij weer enthousiaster dan ik al was enso, dus nu volg ik het gewoon i.p.v. af en toe te kijken omdat het langs springt *fuut*

Micheloz zei

Wat? The 4400 of Paul de Leeuw? xD