april 19, 2006

De laatste dagen...en de komende.

Wat punten uit de afgelopen dagen en wat eraan komt:

- Een hele leuk dag gehad met de feestcommissie in Walibi World, echt zo gezellig.
- De Dark Room vol spermavlekken waar Dorus zijn film moest schieten (echt, voor degene die er niets over gehoord hebben...vraag geen details; t was iig niet vrijwillig van mijn kant =P).
- Het meest slechte potje poolen ooit samen met Wojtek (echt lachen).
- De nog steeds dringende vraag wat ik wil gaan studeren. (het liefst zou ik later bij de tv gaan werken maar de weg daarheen is echt (te) zwaar; ik twijfel teveel hier aan).
- Met Dorus om 22:45 's nachts in de tuin gaan zitten en kijken hoe het badje zeer langzaam vol loopt, na eerst een kwartier te hebben gekut met de tuinslag; tevens ook voor zijn filmproject voor school.
- 2-2 spelen met voetbal...tweede gelijkspel in 3 weken. Wat erg knap is aangezien, we daarvoor pas 1 punt hebben gehaald (dit seizoen is uitermate triest en ik vind dat het niet aan mij ligt).
- Een meisje helpen via internet dat ik niet ken maar die geen DVD's met Grey's Anatomy afleveringen gebrand krijgt.
- Tijdens Daphne's verjaardag herinneringen ophalen en introliedjes zingen van tekenfilmseries die we vroeger keken.
- Aankomende maandag moeten beginnen met werken. Ik kijk echt uit naar de "grote" hoeveelheden geld die ik ga verdienen.
- Ik heb echt ZO'N zin in Lowlands. Ik hoop echt dat we er heen gaan. Ik heb net de tweede DVD van de Lama's afgekeken en die stonden ook op Lowlands, echt heel leuk.
- Met Rick een weekend naar Barcelona in de grote vakantie.

En tot slot:
Nog steeds het gevoel hebben dat ik ergens op wacht en het begint met echt te dagen dat ik gewoon aan het wachten ben totdat 6VWO weer terug bij elkaar komt op het JBC. Het wordt echt tijd dat ik weer fulltime naar school ga en echt eens nieuwe schoolvrienden maak zodat ik dat gevoel kwijt raak.

(wat dramatisch allemaal he =P)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

michelozz... move on.. echt serieus!! haha in jou geval zal dat wel moeilijk zijn, maar het zal toch moeten! heb je geen contact meer met die AsianBoys waarmee ik je 2 keer op de Uithof zag lopen?:)

Micheloz zei

Hahaah xD Nee hehehe.
Die echte Vietnamees was al heel snel gestopt en die andere donkere gast tegelijk met mij maar ja...

Maar move on, maandag begin ik met werken xD Ik zal blij zijn als ik weer studeer. =S

Anoniem zei

Ach da dramatische zijn we wel gewend... :P... Nee hoor... ja je moet inderdaad weer gaan studeren... Je gaat in ieder geval weer werken toch? Dat is ook al wat... En als je naar de tv toe wil.. gewoon doen... Ook al is het zwaar, als je je er echt voor in wil zetten en als dit is wat je echt wil, dan zou ik zeggen... Ga ervoor! :)