april 18, 2006

Foto´s uploaden en een raar toetsenbord

De laatste tijd maak ik weer veel foto´s wat ik erg leuk vind maar t uploaden is a bitch. Ik moet overal ruimte vandaan zien te halen om ze op internet te zetten, zoals foto´s van t feest, foto´s van Walibi, foto´s van Daf´s verjaardag enzo...Dat zuigt echt tijd op en geduld.

Daarnaast heb ik een raar toetsenbord. Hoe het komt weet ik niet maar af en toe gooit ie opeens alle tekens om ver. Ik weet niet of dat komt doordat ik een rare toetsencombinatie in druk maar het is behoorlijk irritant.
Enkele voorbeelden:

± das eigenlijk een :
/ is eigenlijk een -
? is eigenlijk een _
= is eigenlijk een ?
- is eigenlijk een /
; is eigenlijk een <

En kijk...nu toets ik wat dingen achter elkaar in, zit alles opeens weer op zijn plaats!
Hebben jullie dit ook?

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Die tekens komen omdat je tegelijk CTRL en SHIFT hebt ingedrukt. Ongedaan maken kan door weer CTRL SHIFT te drukken. Heb daar ook altijd last van ;)

Anoniem zei

of...rechtsonder op de startbalk.. daar zit soms zo'n tekentje..(is op de laptop van mijn zus)
daar staat NED of VS ..
Als je toestenbord raar doet, moet je dat NED in VS veranderen of andersom =)

Micheloz zei

@Mies: oke dat zal ik volgende keer wel proberen.
Was jij ook Anonymous?

Ik kom iig nooit aan dat VS/NED tekentje dus daar blijf ik verder ook vanaf/

^|{}

AAAAH MIES JE HEBT GELIJK!! hahaha, bedankt!! xD Echt makkelijk dat ik dat nu weet!

Anoniem zei

haha slimmerd wist u dat niet:P

Anoniem zei

oh ja waar kan ik foto's van walibi en feest van daf vinden?

Micheloz zei

Heb ik naar je gemaild, zoals k al zei.

En ik wist t echt niet nee, anders had ik t hier niet neer gezet he xD

Anoniem zei

Eén van de 'vreemden' op Daf's feest is ook benieuwd naar de foto's ;)

Kus, Caroline.

Anoniem zei

Hahaha, nee, ik was niet de Anonymous. :P

Anoniem zei

Ik was de anonymous :D
maar hielp dat tekentje nou dan? niet heh.. Hmm laat maar zitten dan =)

Anoniem zei

Nou... t is in ieder geval weer opgelost.. :P... Ik heb er zelf nooit last van, maar ik kan me voorstellen dat et aaaardig irritant is :P

Micheloz zei

(wow opeens allemaal berichten)
Eeeh eerst Caroline! :)
Ik heb de site met de foto's van Daf door gestuurd aan haar maar MOCHT je hier toevallig nog eerder komen, dit is t adres:

http://s83.photobucket.com/albums/j301/tsukitenchi/Dafs%20Feest/

=D

@Chriss: jaaah slimmeke, zet dat er dan bij :P Ik zal eens kijken of dat helpt!
*doet eerst CTRL+Shift*

=:±` :"><

Jaaaah t helpt Chris, goed zo! Haha =D

Anoniem zei

Je kan zelf dat ctrl+shift gezeik geheel weghalen zodat je er nooit meer last van hebt:

Configuratiescherm > Landinstellingen > Talen > Details
Alles verwijderen behalve Nederlands & Verenigde Staten (internationaal)
Taalbalk > alles uitvinken

Micheloz zei

Oke nou ik ben benieuwd of dat werkt Marijn (A)