april 03, 2006

Geslenter in de stad...

Daphne is jarig vandaag en dus moet ik een cadeautje halen. Maar ja, ik ga geen sieraden en kleren kopen voor anderen want ik ben als de dood dat ze t niet mooi vinden. En dat zeggen ze dan ook niet eerlijk. Nou, ik overal rond gekeken en nagedacht, geen flauw idee. Dan maar Daf zelf bellen: nee en kijk maar en ik vind het keileuk dat je sowieso komt en ik vind alles leuk en koop maar een paar mooie oorbellen of iets voor mijn uitzet want iedereen lijkt me het huis uit te willen hebben.

Eeey dat helpt xþ Nu heb ik nog niets! Dus tot mijn grote spijt denk ik dat ik vanavond met lege handen naar Daf ga en dan geef ik haar wel op haar echte feest een leuk cadeau.
Want DVD-boxen van Sex and the City zijn ook afgezaagd...
Ik wil altijd te origineel doen met cadeautjes, vooral voor vriendinnen en ik ben nooit tevreden. Want dan koop ik weer iets en als ik dan thuis ben vind ik het eigenlijk heel dom, afgezaagd en echt weer iets voor mij.

... Jullie nog ideeen? (jaah help ff)

Overigens: dit is mijn 50ste log en die gaat over Daphne...dus... xD

8 opmerkingen:

Anoniem zei

had je een déja vu?

Anoniem zei

Dus ... moet ze zich vereerd voelen ? ^^

Ik heb geen idee, ik ken haar dan ook niet echt ;P
Succes!!

KussJ, Enlie

Micheloz zei

Jaaah deja vu =P

Enne Enne Enne...vandaag ben ik weer naar de stad geweest en deze keer heb ik wel schoenen Rick! Bij de Scapino!
Ben de stad in geweest met Lynn en Erik ^_^ Was echt gezellig :)

Anoniem zei

Nou, da scheelt weer een middag zoeken he :P:)... Nu alleen da cadeautje voor daf nog :)

Micheloz zei

Ze krijgt gewoon een tostiapparaat ofzo van me hoor xþ

Anoniem zei

Ja, wij gaan een keertje skaten. Maar ik kom denk ik niet zo ver ;)

Tosti-apparaten the best! Ik zou niet weten wat ik zonder dat ding zou moeten doen!

Anoniem zei

Die heb ik... Had u nog bepaalde merkvoorkeuren? :P

Micheloz zei

Nee, ik koop gewoon een hele leuk met heel veel kleurtjes of in de vorm van een dier ofzo! =D

@Mies: deal!