april 09, 2006

Frédérique Huydts

Normaal gesproken als er een BN'er komt te overlijden besteed ik er zelf niet zoveel aandacht aan, terwijl de media er bovenop zit (Andre Hazes, Guusje Nederhorst, Sylvia Millecam etc.). Maar de onlangs overleden Frédérique Huydts raakt me wel. Ik snap het verder ook niet, want zo vaak heb ik haar niet op tv gezien. Maar ze speelt ook mee in "Wie is...de Mol?" en daarin profileerde zij zichzelf als een hele leuke spontane levenslustige vrouw. En toen ik afgelopen maandag bij Daphne op de bank hoorde dat ze dood was schrok ik daar wel een beetje van. Want ik wist helemaal niet dat zij kanker had; dat ze ziek was geweest. In anderhalve week was het heel snel gegaan. Ze is ook maar 38 geworden en heeft vriend en kinderen achter gelaten + een hoop mensen die van haar genoten op tv.
Dus ik vond het wel de moeite om daar even een stukje aan te besteden. Erg vervelend dat ze dood is, want ze was een hele leuke (tv)vrouw.

1 opmerking:

Anoniem zei

:)... Een aardige en levenslustige vrouw inderdaad ja... Ik heb haar alleen bij een interview gezien bij rick felderhof, maar ook daar vond ik dat ze een erg spontane en vriendelijke indruk maakte... 38 is echt veel te jong, maar je doet er niets aan...