april 25, 2006

Werken

Maandag ben ik dan "eindelijk" begonnen bij de Albert Heijn. Van 10:00 tot 17:00 heb ik met mijn kop in de koelcellen gehangen bij de groenteafdeling. Maar dat was eenmalig...Normaliter sta ik op houdbaar (gewoon alles in de schappen).
Vandaag heb ik weer gewerkt, maar ben ik een uur eerder begonnen. Het gaat allemaal wel goed maar 8 uur lang werken is wel echt veel vind ik en vooral saai.
Maar morgen moet ik 9½ uur (van 09:00 tot 18:30) alleen werken en ben ik dus de 'baas' over heel houdbaar. Vrij vreemd want ik heb net alles even snel uitgelegd gekregen en nu moet ik morgen dus een hoop alleen doen, op mijn derde dag.

Maar goed, nog maar 4 maanden te gaan. -_-

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vroeg me al af hoe het ging :P:)... Goh, das wel veeeel verantwoordelijkheid hoor... Kun je dat wel aan denk je? :P:)

Anoniem zei

Succes =)

Anoniem zei

MIES!!! Ik heb ff je blogshit niet in de gaten gehouden de laatste tijd en nu weet ik nog niet hoe het zit met de foto's van t feest :(.. vanaf nu volg ik het IEDERE dag!! Ik hoor het wel..Kus lene

Micheloz zei

Hahaha als je naar beneden scrollt staat er een link met de foto's!
Zie je hem? Tis een klein berichtje.