april 28, 2006

Koningin B.

Tiesto
Anouk
Jamie Cullum
Clouseau
Lange Frans & Baas B.
Simon Webbe
Di-rect
Ali B. & Yes-R
De Toppers
I.O.S.
The Opposites
Elize
Racoon
DJ Jean
Raffaella
Brace
Lasgo
Wolter Kroes
Postman
Akcent
Ian van Dahl
G-spott
Roy Gates
First Impression
D-Ground feat Meo
Gebroeders Ko
Clea
Het Feestteam

Das de line-up van Pinkp...oh nee van Koninginnedag 2006; A'dam!
Ik had t niet verwacht, maar ook dit jaar ga ik weer. De afgelopen twee jaar zijn we ook naar Amsterdam gegaan met Koninginnedag en dat was altijd leuk. Maar dit jaar moesten mensen werken of hadden geen zin of we konden gewoon geen groep vinden dus ik zou dit jaar niets gaan doen met K-dag. Totdat Joran vanmiddag vroeg, toen ik hem en Daf tegen kwam in de stad, of ik ook soms mee wou. Hij had t de laatste twee jaar gemist en wou nu wel graag.
Dus ik vond t een heel leuk idee.
Vooral Anouk, Clouseau, Tiesto en I.O.S. vind ik leuk maar de bekende nummers van Simon Webbe, Ali-B, Di-rect en The Opposites vind ik wel vet om in t echt te horen. Hopelijk wordt t leuk dit jaar!

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Jezus... dat zijn wel veeeel goede bands... het is aleen op zich wel een klein nadeel dat ik ook echt moet werken dan :(... maar mss kan ik na m`n werk naar amsterdam toe komen :P:D...?

Micheloz zei

Jij bent gek... =S Hoe laat ben je afgewerkt?

Anoniem zei

Tja... dat zou dus het probleem kunnen opleveren :P... 5 uur... dan zou ik om 7 uur dar kunnen zijn, maar da haalt waarschijnlijk niets uit, want dan moet k nog naar t mueumplein toe enzo... dan kan ik daar waarschijnlijk maar een paar uur blijven en dan weer terug.. Ik denk dat ik het moet laten schieten... of jij moet het wel een goed idee vinden?...T lijkt me wel vet namelijk, vooral nu ik die bands weet :P:)

Micheloz zei

Kom dan gewoon? =S Laurentz en Dorus gaan ook mee. Rond 22:00 gaan we naar huis ofzo...misschien iets eerder.

Als je 5 uur bent afgewerkt, moet je eigenlijk meteen naar t station. Dan eet je maar wat in A'dam. Dan ben je er rond 18:15 ofzo, dan ben je er toch lang genoeg?

Anoniem zei

Whahah, lol, gisteren zei Jorian dat hij daar ook heen ging! Komen idd veel bekende mensen =) Have fun!!!!!

Anoniem zei

Lekker weertje zeker? 8/

Micheloz zei

We hebben best goed weer gehad! Geen regen...best veel zon (ben zelfs beetje verbrand)

Anoniem zei

ik heb tenminste mijn conditie verbeterd:D 30:30 was de tijd:D

Micheloz zei

Goed zo Rick!!

Anoniem zei

Alleen shit dat ik nu waarschijnlijk een beenvliesontstekking heb:(. Tenminste daar ziet het naar uit:(.

Micheloz zei

Iew...

Anoniem zei

is geen ontstekking in de zin van bacterie of virus maar door overbelasting is de doorbloeding niet goed zegt men:P

Micheloz zei

En dat hoopt zich nu op tot een grote prop bloed waardoor je hele been opzwelt tot de grote van een zeer grote stierenbal!
Yuck! >_<